henktennapel schreef:Anderen mogen alles zeggen van diefstal en verrijking van ons zelf. Dat vat u onder een nette discussie. Dit is nu wat ik bedoel. Het klopt zeker dat er mensen geblokkeerd zijn op facebook, dat is om de zelfde reden hoe bepaalde zaken gaan.
Dat klopt "hoge Bomen" dat is het probleem zeer zeker niet, dat hoort er nu bij. Het is alleen een beetje hilarisch dat mensen verschillende zaken roepen en dit als waarheid aannemen. En dat ze binnen een uur zeggen dat de stukken wel compleet zijn en dat die net aangepast zijn. Dan mag ik toch wel zeggen dat ik er om moet lachen.
Maar meneer Ten Napel, is het dan wel zo verstandig om dit hardop te benoemen? U mag lachen wat u wilt, maar misschien is het in dit geval slimmer om dit gewoon hardop te doen en niet hier te benoemen. Ik vind dat er naar u toe best netjes wordt gereageerd, even los van wat de mensen hier inhoudelijk benoemen.
Het is namelijk jammer dat ieder topic op bokt wat over uw stichting gaat uitmond in kritische vragen en wantrouwen, omdat u daar op andere sociale media mensen niet de kans voor geeft. Dus u kunt dan wel roepen dat er een stel schreeuwende penny's (of hoe u dat in uw eigen woorden benoemd) op bokt rond hangen, maar die hangen ook op andere plekken. Maar die snoert u de mond