Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flower033 schreef:FriesWytske schreef:Maar ik denk dat wij als Z-ruiters buiten de boot gaan pissen. Erg jammer, want ik zou heel graag een paar keer een Z1 proef willen rijden, deze zomer. Zodat we weten waar wij aan moeten blijven werken. Plus het motiveert het trainen ook.
Ik las ergens, denk op de site vd Knhs, dat er geen Z-proeven online komen. Dit omdat met winst in Z-proeven paarden predicaten krijgen.
SweetVanille schreef:De bak is vanaf 40m al amper te zien, oefeningen vanaf 60m zouden helemaal niet te beoordelen zijn. Komt nu al voor soms, krijg je standaard een onvoldoende. En dan is het weer niet goed. Je kan nou eenmaal niet iedereen tevreden houden.
_Lorette_ schreef:Ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Ik vind de video's zonder inzoomen toch aanzienlijk onduidelijker dan wanneer je met het blote oog kijkt.
kara schreef:En ik vraag me af of elke z ruiter wel een baan van 60m ter beschikking heeft om de proef in te rijden?
pol013 schreef:Blijkbaar is er dus flink animo voor. 800 plekken al vergeven na een paar uur
Heb ik toch een beetje het SGW gevoelOp tijd klaar moeten zitten om je in te schrijven om dan na 5 minuten na opening van de inschrijving al op op de wachtlijst te belanden.
![]()
Zie je, ze doen ook iets voor de eventing ruiters
_Lorette_ schreef:Is het dan niet eerlijker om de ruiters die zich nog niet eerder hebben kunnen inschrijven voorrang te geven? Of zouden de 800 deelnemers al 'nieuw' zijn?
Evony schreef:_Lorette_ schreef:Is het dan niet eerlijker om de ruiters die zich nog niet eerder hebben kunnen inschrijven voorrang te geven? Of zouden de 800 deelnemers al 'nieuw' zijn?
Ik vind het vooral opmerkelijk dat sommige mensen dus (bijna) elk evenement mee rijden. Dus niet mensen die 2 keer ofzo mee doen. Maar echt bijna elke keer.
Evony schreef:_Lorette_ schreef:Is het dan niet eerlijker om de ruiters die zich nog niet eerder hebben kunnen inschrijven voorrang te geven? Of zouden de 800 deelnemers al 'nieuw' zijn?
Ik vind het vooral opmerkelijk dat sommige mensen dus (bijna) elk evenement mee rijden. Dus niet mensen die 2 keer ofzo mee doen. Maar echt bijna elke keer.