Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik vraag me af of de dames die het gedrag van deze Australier nu goedpraten, het ook okay zouden vinden als dit hun eigen man\vriend zou betreffen?
Kaus schreef:Seks met een dier slaat natuurlijk nergens op, daar gaat niks uit voortkomen en is wat dat betreft echt een stoornis, wat dat betreft kun je daar bijvoorbeeld ook homoseksualiteit onder scharen maar aangezien dat niemand schaadt is daar geen bezwaar tegen.
Sheran schreef:Pedofilie wel? Ik weet het niet precies hoor, heb er nooit echt onderzoek naar gedaan, maar ik dacht altijd dat je gewoon als pedofiel werd geboren, dat dat dus je seksuele geaardheid/fetish is.
Kaus schreef:Waarom vergelijk je een pedofiel dan niet met heterofiele mensen? Daar lijken de meeste immers meer op.Het ging om het punt je aangetrokken voelen tot iets waarmee je niet kan voortplanten. Dat kan een volwassen man/vrouw niet met een kind van negen. Een mens niet met een dier en een man niet met een man of vrouw met een vrouw. Dus ja, ik vind dat die vergelijking wel opgaat. Dat er dan niks mis is met homoseksualiteit is een heel ander discussiepunt.
En ik zeg nergens dat homoseksualiteit niet natuurlijk is, dat is het wel namelijk. Maar ook pedofilie is natuurlijk. Ik ken een boer waarbij de stier niet bij de kalfjes met hun mamas kon staan omdat hij ook de pasgeboren kalfjes wilde dekken en dat deed hij ook.
Er zullen ook dieren zijn die wel seksen met een andere soort, daar ken ik persoonlijk geen voorbeelden van (behalve muildieren en lijgers en zo natuurlijk) dus dat weet ik niet.
Kaus schreef:En het grappige is, meestal in uitvoering v.d. mens. Je kunt mij niet wijsmaken dat die dieren daar dan wél toestemming voor hebben gegeven.Het ging om het punt je aangetrokken voelen tot iets waarmee je niet kan voortplanten. Dat kan een volwassen man/vrouw niet met een kind van negen. Een mens niet met een dier en een man niet met een man of vrouw met een vrouw. Dus ja, ik vind dat die vergelijking wel opgaat. Dat er dan niks mis is met homoseksualiteit is een heel ander discussiepunt.
En ik zeg nergens dat homoseksualiteit niet natuurlijk is, dat is het wel namelijk. Maar ook pedofilie is natuurlijk. Ik ken een boer waarbij de stier niet bij de kalfjes met hun mamas kon staan omdat hij ook de pasgeboren kalfjes wilde dekken en dat deed hij ook.
Er zullen ook dieren zijn die wel seksen met een andere soort, daar ken ik persoonlijk geen voorbeelden van (behalve muildieren en lijgers en zo natuurlijk) dus dat weet ik niet.
Qimm schreef:Kaus vroeg zich af of dieren wel eens paren met andere soorten. Het antwoord is ja. Ik wil er verder niets mee zeggen
DezeNaam schreef:Qimm schreef:Kaus vroeg zich af of dieren wel eens paren met andere soorten. Het antwoord is ja. Ik wil er verder niets mee zeggen
Onder dwang van de mens ja. Maar muilezels, lijgers en alle speciale dieren gemaakt door de mens kunnen zich niet met elkaar voortplanten (hiermee bedoel ik dus muilezel x muilezel bv). Daar zal ook wel een reden voor zijn.
Qimm schreef:Dit in ieder geval wel:DezeNaam schreef:Onder dwang van de mens ja. Maar muilezels, lijgers en alle speciale dieren gemaakt door de mens kunnen zich niet met elkaar voortplanten (hiermee bedoel ik dus muilezel x muilezel bv). Daar zal ook wel een reden voor zijn.
https://www.bnr.nl/nieuws/10007479/zeeh ... g-pinguins
Ik weet niet hoe de mens dit afdwingt?