Ach wat een klein kwetsbaar meisje zo. Heel veel sterkte voor haar en jullie!
Madelief
Geplaatst: 16-07-17 18:16
Wat brengt Linge ongelooflijk veel mensen samen... ik vind dat echt fantastisch.
Ik kan niks zeggen dat niet al door heel veel andere mensen uitgedrukt is, Annebe. Ik brand nog maar een kaarsje en denk aan jullie.
Percy
Geplaatst: 16-07-17 20:08
Wat ziet ze er ontzettend klein en kwetsbaar uit. Mooi filmpje en ik hoop zo dat jullie dat straks terug in goede gezondheid met zijn allen terug kunnen kijken.
Ik lees ook al een tijdje mee maar jeetje, dat filmpje hakt er wel in... wat een klein hoopje nog, en de foto's met haar broers zijn erg aangrijpend. Heel veel beterschap Linge, kleine vechter! En jullie als gezin heel veel sterkte. Ik blijf weer stil volgen.
Jeetje Annebe, wat heftig dat filmpje. Bijna niet voor te stellen hoe het voor jullie moet zijn. Maar ze gaat met kleine stapjes vooruit als ik het zo lees. Sterkte komende tijd, kinderen zijn erg breekbaar maar tegelijk heeft zo n lichaampje een flink herstelvermogen.
Phoe, wat een hel zullen jullie doorgaan. Heel veel sterkte en vechtlust voor jullie hele gezin toegewenst, wat zal dit zwaar zijn voor jullie allemaal.
Wat een klein kwetsbaar meiske is het zo in dat grote bed.......... ontroerend filmpje. Wat een nachtmerrie ben je dan ineens in beland........... Veel sterkte en ik duim op een goed herstel!
Vooral een stille meelezer geweest de afgelopen paar dagen maar na het zien van het filmpje toch overstag gegaan om te reageren. Hier 4 grote jongens (automonteurs) met tranen op de wangen en ik ook. Als we wat voor jullie kunnen betekenen laat het alsjeblieft weten. Ik heb ze nu op pad gestuurd voor een mooie roze glitterkaart.
Verder wensen wij jou, je man, je twee zonen en Linge heel veel sterkte toe. En dat de kleine krumel maar gauw op mag knappen!
simongek
Geplaatst: 17-07-17 15:03
Wat ontzettend heftig zeg. Dikke tranen tijdens het filmpje.heel veel sterkte.
Jeetje wat heftig allemaal, ondanks de kleine positieve stapjes.
Ook vanaf mij komt er een leuk kaartje jullie kant op, met iets van Frozen erbij (als meisje meisje dacht ik dat ze dat straks misschien wel leuk vindt).
Gisteren had ik een slechte dag vol onzekerheid en angst en niemand kon mij dit gevoel wegnemen. De angst om toch dat telefoontje te krijgen " haar hartje het niet meer aan kon".
Vannacht ook mijn eerste nacht alleen in het rmcdhuis en Jesse heeft bij haar geslapen. Ze heeft gisteren veel pijn gehad van de buikkrampen en ook veel snelle ademhalingen. De hartslag blijft laag, maar dit word onderdrukt door propranolol. Wat ik best eng vind! Door de nacht een aantal keren wakker geworden met een kletsnat hoofd (terwijl ik nooit zweet... ) En pijn aan mijn sleutelbeen, niet kunnen liggen op mijn linkerzij. (En nee, voor zover ik weet mankeer ik niets)
Al met al een rot dag!
Vandaag nog veel snelle ademhaling en een samen geknepen mondje.
Weer een aantal stormen. Door haar in mijn armen te wiegen werd ze rustig. Daarna bij papa in de armen geslapen.
Mijn lieve tantes die uit groningen en kampen kwamen om ons even wilde knuffelen en meenemen naar een terrasje was een welkome verassing ❤
Linge vandaag in badje gedaan met opa Willy en haar eerste fysiotherapie heeft gehad. Bad was niet zo, n groot succes, wel lekker schoon en ruikend naar lavendel is ze net gaan slapen.
loes-freke
Geplaatst: 17-07-17 18:13
jakkers ik hoop snel dat goede kant op gaat dat in iedere geval stabiel wordt
Poeh, wat heftig. Komen die problemen met de hartslag en de ademhaling doordat ze die bloeding heeft gehad in de hersenstam? Maakt ze al wat meer contact met de wereld om haar heen?
Heel veel sterkte. En zorg goed voor jezelf.
tiwi1969
Geplaatst: 17-07-17 18:27
Bah wat een nare update! Heel veel sterkte!
Goed dat je ook wat afleiding krijgt vanuit je omgeving. Even ademhalen en bijtanken.
Rinske
Geplaatst: 17-07-17 18:59
Je filmpje raakt me in het diepst van mijn hart, wat verschrikkelijk heftig is dit .
Annebe, zou best kunnen dat jij ook ergens last van hebt. Jij zat ook op de koets toch? Door de roes van de afgelopen dagen, loop je jezelf uiteraard voorbij, en als je een klapper hebt gemaakt, zal je daar ongetwijfeld ook last van hebben.
Bah niet de update waar we allemaal zo op hopen. .. hopelijk word het snel wat beter/rustiger. Let ook goed op jezelf ts. Desnoods laat je even onderzoeken Door en dokter. Niemand heeft er wat aan als jij straks ook nog in de lappenmand zit.
Weer een iets mindere update inderdaad, maar het hele herstel zal wel met twee stapjes naar voren en weer eentje terug gaan. Een rechte lijn is het helaas nooit.