Grr... hier alle dagen nog een super livestream verbinding gehad.. en nu helemaal niks.. Niet via NOS live, ook niet via Sporza.. dus ik moet even verder snuffelen..
Ander OS nieuws: voor zover ik het volg, heeft NL weergoud. 10 km open water heren
Is noig niet officieel, er worden nogal wat zwemmers nu gediskwalifiseert...
Ik ben ook opzoek naar een livestream die het wel doet..
Kimren
Geplaatst: 16-08-16 16:11
Casarell schreef:
Grr... hier alle dagen nog een super livestream verbinding gehad.. en nu helemaal niks.. Niet via NOS live, ook niet via Sporza.. dus ik moet even verder snuffelen..
Op ARD en ZDF heb je ook Duitse streams
Jolien87
fohadie schreef:
Is noig niet officieel, er worden nogal wat zwemmers nu gediskwalifiseert...
Ik ben ook opzoek naar een livestream die het wel doet..
Waarom?!
Azmay
Shoot ik wil nu gaan kijken maar heb net mijn windows geupdate en nu krijg ik alleen nog een grijs scherm op de livestream. Iemand die de oplossing weet?
Hebben jullie niet gewoon te traag internet? Ik hoor heel de week al klachten over de NOS stream. Maar bij mij doet ie het goed. Wordt soms alleen iets blurry als je maximaliseert. Zelfs op 4G op mijn telefoon gaat het top. Kost alleen te veel data.
Op de ipad via appletv naar TV loopt het nog steeds perfect. Maar op de laptop krijg ik op nos.nl geen enkele stream aan de praat nu. Hhhmmm... De wedstrijd gaat denk ik zo weer verder, alles is aangeharkt.