Klopt het dat er geen live results zijn via de FEI? Ik kan niks vinden.. als het er wel is, zou iemand dan een linkje willen sturen ?
Zijn geen live resultaten. Alleen eindresultaat. Is altijd zo met de Kür, ook als je in het stadion zit. Omdat de ruiters geen vaste volgorde rijden en onderdelen ook meermalen mogen doen. Het gemiddelde cijfer telt dan.
Kimren
Geplaatst: 15-08-16 15:48
JoyCiej007 schreef:
Iemand een idee of en zo ja waar en hoelaat er op tv wordt uitgezonden? Ik zit op de camping zonder wifi. Wel tv beschikbaar waaronder npo 1, bbc 1, Belgische 1 en Canvas. Allen tonen steeds andere sporten dan de dressuur.
Zag net een melding dat het om 16:00 op npo 1 kwam.
BounceBabe
Geplaatst: 15-08-16 15:49
Paard leek er ook elk moment mee te willen kappen. Zo van oke, ik ga nog even door, speciaal voor jou!!!
jillaroo
Geplaatst: 15-08-16 15:49
Rinske schreef:
jillaroo schreef:
Mijn buurman begint nu dus serieus met de klopboor gaten te boren....
Misschien schrikken de concurrenten ervan .
Ah heel goed - het positieve er van zien.
Mijn geluid staat trouwens al op z'n hardst... (zou hij daarom begonnen zijn?)
Om de nos stream te volgen heb ik zeker een speciale bril nodig? Het hakkelt en hapert- beeld en geluid, en slaat hele stukken over. en ik zie dus de foutjes ook niet
Ik vind dat de scores nog best hoog liggen voor de deelnemers, zeker met zo veel fouten..
ratjelover
Geplaatst: 15-08-16 15:50
N0a schreef:
Ik vind dat de scores nog best hoog liggen voor de deelnemers, zeker met zo veel fouten..
Nou inderdaad!
N0a
Geplaatst: 15-08-16 15:50
knollentuin schreef:
Om de nos stream te volgen heb ik zeker een speciale bril nodig? Het hakkelt en hapert- beeld en geluid, en slaat hele stukken over. en ik zie dus de foutjes ook niet
Knollentuin: andere browser proberen? Kwaliteit niet op auto zetten maar lager? Niet op fullscreen zetten?
Bloodymary
Geplaatst: 15-08-16 15:51
N0a schreef:
Nah, bij een kür zijn de scores sowieso wel hoger vaak. En het zijn toch de beste 18 he.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op 15-08-16 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Roodvos
Geplaatst: 15-08-16 15:51
knollentuin schreef:
Daarom haal ik het binnen met een kabel en niet via de wifi.