germie schreef:Ik heb begrepen dat het niet meegaan als reserve in overleg met de bondscoach gebeurd is, dus dan kun je niet 1 persoon de schuld geven.
tja de bc kan je niet verplichten om te gaan ..van overleg is weinig sprake
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:En dat risico bereken je op de mogelijke voordelen. Zijn die niet hoog genoeg is het je goed recht om te zeggen "dit doe ik niet."
Om ze dan meteen uit te sluiten van kampioenschappen enz vind ik zwaar overdreven. Vrees je dan voor de volgende OS geen team meer hebt.
besita schreef:germie schreef:Ik heb begrepen dat het niet meegaan als reserve in overleg met de bondscoach gebeurd is, dus dan kun je niet 1 persoon de schuld geven.
tja de bc kan je niet verplichten om te gaan ..van overleg is weinig sprake
besita schreef:je kan lachen Sammie maar Dirk Hafemeister had in Seoul 2 paarden die OS waardig en gekwalificeerd waren
het tweede paard is toen meegenomen als reserve ..en jawel Beerbaum zijn paard raakte geblesseerd en die heeft toen "the freak " van Dirk ter beschikking gekregen ..en team won goud !!
besita schreef:je kan lachen Sammie maar Dirk Hafemeister had in Seoul 2 paarden die OS waardig en gekwalificeerd waren
het tweede paard is toen meegenomen als reserve ..en jawel Beerbaum zijn paard raakte geblesseerd en die heeft toen "the freak " van Dirk ter beschikking gekregen ..en team won goud !!
Sammie schreef:Als je die lijst van besita bekijkt krijgen ze bepaalde vergoedingen, maar ik geloof niet dat dat echt alle onkosten zou dekken. Dan heb je weer iets van een sponsor nodig.
Bloodymary schreef:De discussie over dat de reserve er niet was is juist wel relevant in dit topic, Warboel. Dat heeft namelijk mede bepaald dat Adelinde is gaan starten.