Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
peach2001 schreef:De wet is zo ingewikkeld dat zelfs de politie niet weet wat ze wel en niet mogenfeitelijk had deze man aangehouden mogen worden omdat aannemelijk was gezien de spullen die hij bij zich had en het over het hek willen klimmen dat hij een strafbaar feit wilde plegen. hij had dus gewoon aangehouden en voor verhoor meegenomen mogen worden. ze mogen immers ook inbrekers aanhouden vóór ze daadwerkelijk ingebroken hebben zolang er maar de verdenking tot is en dit ook aannemelijk te maken is.
Albert schreef:Vind het wel vreemd dat de agenten aan mevr. Dekker hebben verteld wat hij bij zich had, dat horen ze absoluut niet te doen.
fransje23 schreef:Albert schreef:Vind het wel vreemd dat de agenten aan mevr. Dekker hebben verteld wat hij bij zich had, dat horen ze absoluut niet te doen.
De politie heeft ook aangegeven dat soort dingen nooit prijs te geven. Die info komt enkel bij mevrouw Dekker vandaan. Waarmee de vraag rijst of die spullen daadwerkelijk in de fietstas zaten.
fransje23 schreef:Albert schreef:Vind het wel vreemd dat de agenten aan mevr. Dekker hebben verteld wat hij bij zich had, dat horen ze absoluut niet te doen.
De politie heeft ook aangegeven dat soort dingen nooit prijs te geven. Die info komt enkel bij mevrouw Dekker vandaan. Waarmee de vraag rijst of die spullen daadwerkelijk in de fietstas zaten.
mbkaatje schreef:Gaat weer lekker hier. Alleen omdat het Britt Dekker is, worden heel veel dingen in twijfel getrokken. Dat lijkt me totaal onterecht.

purny schreef:Gister waren we met de pony's aan het uitstappen buiten en zagen we een man staan kijken naar een aantal andere paarden. Ik heb voor de zekerheid de politie maar gebeld.
of mijn paard moet roepen of de wei op moet lopen
En donker haar etc.