Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:24

Zeg ik dat? Maar niet iedereen die dat heeft, is een dierenbeul (gelukkig)!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:00

Tegenwoordig met fifty shades of grey kan alles weer. :Y)

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:32

peach2001 schreef:
De wet is zo ingewikkeld dat zelfs de politie niet weet wat ze wel en niet mogen :oo feitelijk had deze man aangehouden mogen worden omdat aannemelijk was gezien de spullen die hij bij zich had en het over het hek willen klimmen dat hij een strafbaar feit wilde plegen. hij had dus gewoon aangehouden en voor verhoor meegenomen mogen worden. ze mogen immers ook inbrekers aanhouden vóór ze daadwerkelijk ingebroken hebben zolang er maar de verdenking tot is en dit ook aannemelijk te maken is.

Het is wel verboden om inbrekerswerktuig bij je te hebben (via de APV) maar niet om seksspeeltjes bij je te hebben.
Ook is het niet verboden om buiten een weiland naar de paarden te kijken die er in staan.
Waaruit blijkt volgens jou dat de man voornemens was over het hek te klimmen en de paarden te misbruiken en dan bedoel ik de kale feiten en omstandigheden, niet de zaken die er bij worden bedacht /aangenomen /verondersteld....
Op geen enkele wijze is aangetoond dat de pony daadwerkelijk gedrogeerd was.
Wettelijke gezien is er geen enkele grond waarop de man kon worden aangehouden.
Zoals al eerder genoemd kan hij ook hebben staan wachten op een (homo)seksdate en dat gaat hij heus niet aan mevr. Dekker uitleggen.
Die verklaring is net zo aannemelijk als het verhaal dat hij iets met de pony van plan was.
Waarschijnlijk had hij dan ook niet op de politie blijven wachten.
Vind het wel vreemd dat de agenten aan mevr. Dekker hebben verteld wat hij bij zich had, dat horen ze absoluut niet te doen.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 07:47

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 07:57

Ben ik dan de enige die t verhaal wel erg raar vind?
Heel Nederland is op zoek naar die vent..
En Nederlands meest domme bn'er vindt hem 'toevallig'..
Jaaaaaaaaaja....

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:02

Albert schreef:
Vind het wel vreemd dat de agenten aan mevr. Dekker hebben verteld wat hij bij zich had, dat horen ze absoluut niet te doen.

De politie heeft ook aangegeven dat soort dingen nooit prijs te geven. Die info komt enkel bij mevrouw Dekker vandaan. Waarmee de vraag rijst of die spullen daadwerkelijk in de fietstas zaten.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:07

[quote="nine1987"]Ben ik dan de enige die t verhaal wel erg raar vind?

Uhm dit is niet dé paardenbeul hoor.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:42

fransje23 schreef:
Albert schreef:

De politie heeft ook aangegeven dat soort dingen nooit prijs te geven. Die info komt enkel bij mevrouw Dekker vandaan. Waarmee de vraag rijst of die spullen daadwerkelijk in de fietstas zaten.

Dr zijn daadwerkelijk rare voorwerpen vlakbij de weide van de pony gevonden en op foto gezet o,a dildo, handschoenen

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:49

Dat is al wat anders dan dat die man het in zijn fietstas had.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:55

gohya schreef:
nine1987 schreef:
Ben ik dan de enige die t verhaal wel erg raar vind?

Nee oke.. Maargoed.. Laat ik t zo stellen dan.. Heel nl houdt zn ogen open naar rare lui..

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 10:09

fransje23 schreef:
Albert schreef:

Tjoh, misschien had ze de man wel ingehuurd, zodat ze met dit verhaal kon komen, met de bijbehorende aandacht!

Gaat weer lekker hier. Alleen omdat het Britt Dekker is, worden heel veel dingen in twijfel getrokken. Dat lijkt me totaal onterecht.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 11:16

nine1987 schreef:
gohya schreef:

Nee oke.. Maargoed.. Laat ik t zo stellen dan.. Heel nl houdt zn ogen open naar rare lui..[/quote]

Klopt idd. soms té en is het een hype geworden.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:48

mbkaatje schreef:
Gaat weer lekker hier. Alleen omdat het Britt Dekker is, worden heel veel dingen in twijfel getrokken. Dat lijkt me totaal onterecht.

Dat het Britt is maakt mij niet zoveel uit. Bij ieder ander zou ik even sceptisch zijn alleen krijgen andere mensen niet zo snel een groot platform.
Waarom zou je iets wat een willekeurige burger zegt zonder twijfel aannemen en de uitspraak van de politie in twijfel trekken?

Probleem is ook dat er een soort hysterie lijkt ontstaan rond de paardenmishandelaar. Alert zijn is niets mis mee maar blijf ook een beetje gezond verstand gebruiken.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:50

Ik denk dat veel mensen ook "Britt" het typetje wat ze op TV laat zien en Britt in het echt door de war halen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:54

Miss heeft die agent juist wel vertelt wat er in die tassen zat omdát het Britt was ;)
Agenten zijn ook maar mensen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:01

Keet schreef:
Miss heeft die agent juist wel vertelt wat er in die tassen zat omdát het Britt was ;)
Agenten zijn ook maar mensen.

Het mooie is.., wel zullen het nooit weten :D

Ik neem toch niet aan dat een agent een onderzoek in gevaar brengt voor wat info aan een bn-er?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:08

Gister waren we met de pony's aan het uitstappen buiten en zagen we een man staan kijken naar een aantal andere paarden. Ik heb voor de zekerheid de politie maar gebeld.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:10

purny schreef:
Gister waren we met de pony's aan het uitstappen buiten en zagen we een man staan kijken naar een aantal andere paarden. Ik heb voor de zekerheid de politie maar gebeld.

_O- _O-

Ik zal mijn vader ook maar even waarschuwen dat hij vooral niet naar paarden moet kijken :') of mijn paard moet roepen of de wei op moet lopen :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:11

Fransje, zou niet moeten. Maar als mensen StarStruck zijn doen ze vreemde dingen. Werk in de tv/radio wereld, dus zie het regelmatig gebeuren.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 14:43

Weet iemand toevallig een beschrijving van deze man?

Een stalgenootje van mij heeft ook nog een landje in Bergen en vorige week is daar ook een man betrapt... Waarvan ik wel een klein beetje een omschrijving weet.

Nu hoor ik net van een ander stalgenootje dat er een onbekende man bij onze paarden bij de paddocks keek en mijn paard (merrie) en een aantal andere merries aanhaalde. Deze zag er uit zoals de man die mijn andere stalgenootje in Bergen had gezien/betrapt toen... Heel eng. Maar ik vraag mij dus af of dit dezelfde man is die Britt Dekker ook heeft gezien..
Stalgenootje vertelde dat die man bij haar landje in Bergen eerst overdag was wezen kijken hoogst waarschijnlijk en 's avonds terug was gekomen (er is gelukkig niets gebeurd omdat er net iemand kwam!)

Dus maar even aan de staleigenaar melden en het allemaal goed in de gaten houden vanavond en komende tijd....

Maargoed, weet iemand hoe die man eruit zag bij Britt Dekker? Staat dat ergens vermeld?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 14:55

Nog even een toevoeging van mijn vorige bericht: Mijn stalgenootje heeft zojuist de politie gebeld en de man die Britt heeft gezien had idd ook een baardje had, zoals de man bij ons op stal... Gatver. Leek wel wat ouder.
Maar als hij weer opduikt moeten we de politie waarschuwen.
Laatst bijgewerkt door Celine_Famke op 13-03-15 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:05

Hebben niet alle mannen baardgroei?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:05

Hij had een donker baardje. ;) En donker haar etc.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:09

Ja en als hij wil binnen vijf minuten niet meer. Vind baardgroei (wat eerst in je bericht stond) een wat algemene beschrijving.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:10

Ja een baardje kan je er zo afhalen, maar dat was hoe hij er op dat moment uit zag. Stalgenootje heeft meer uiterlijke kenmerken opgenoemd en dat was ook zo'n beetje hetzelfde. Natuurlijk kan je het niet goed controleren. Haarkleur kan je ook verven. Maar ik hoop maar dat het hem niet was. Sowieso is het niet de bedoeling als er iemand zomaar tussen andermans paarden gaat lopen.