Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Als het zo mocht zijn dat het klopt dat 3 andere veeartsen aangeven dat een (herstel) operatie tot de mogelijkheden behoort, dan heeft de professor voor mij gelijk gehad dat er onherstelbare schade is toegebracht.
Dit dan interpreterend als schade die NIET meer op een natuurlijke manier te genezen valt. Dat is schade, als dit waar is, die ik dus als zeer ernstig opvat.
Als dit als schade dus is vastgesteld blijft de vraag over: "door wie of wat is die schade veroorzaakt".?
pien_2010 schreef:Maar ik ben "klant" en ik wil als "toekomstige klant" de uitslag weten of ik mijn paard met een veilig gevoel naar stal B. kan brengen want daar is deze schade niet toegebracht, of dat ik dat beter kan laten want die stal heeft te maken met het schade toebrengen aan dit paard. En ik denk dat stal B. die uitslag ook wel zal willen hebben, want ik ben niet de enige "toekomstige klant" die zo denkt.
Babootje schreef:Ook dit soort uitspraken zijn vanuit communicatieoogpunt uiterst onhandig. Ik denk dan meteen: kan iemand ze daar niet voor behoeden?![]()
![]()
"De vraag voor de familie is nu: Waarom? “U2 staat nu op stal Bria van Isabel van Gisbergen. Daar hebben wij in het verleden problemen mee gehad en wij hebben een rechtszaak gewonnen. Is het misschien terugpakken? Heeft het met geld te maken? U2 zou nu minder waard zijn. Het zijn argumenten die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.”
Babootje schreef:Ook dit soort uitspraken zijn vanuit communicatieoogpunt uiterst onhandig. Ik denk dan meteen: kan iemand ze daar niet voor behoeden?![]()
![]()
"De vraag voor de familie is nu: Waarom? “U2 staat nu op stal Bria van Isabel van Gisbergen. Daar hebben wij in het verleden problemen mee gehad en wij hebben een rechtszaak gewonnen. Is het misschien terugpakken? Heeft het met geld te maken? U2 zou nu minder waard zijn. Het zijn argumenten die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.”
emotie, woede, onrecht, ongeloof en zelfs wraakgevoelens. (een rechtszaak achter de rug om een paard, tegenpartij was een grote bekende ruitersportzaak) renee16 schreef:Engel zal zich heus niet zo een rechtzaak op de hals halen, omdat ze op een stal staat die op wraak uit zou zijn lijkt me?!