Ik heb heel hartelijk gelachen om het bericht op de website van de SPA. Hebben we al die tijd dus gewoon gedroomd @bekapping. :p Hoe kwam jij trouwens terecht in mijn nachtmerrie dan?
Dikani,Er komt maar geen einde aan deze soap,op de site van de paardenopvang staat nu in het ROOD geschreven dat alleen wat zij naar buitenbrengen WAAR is
Het jammere is alleen dat de halve buitenwereld hier niks van meekrijgt, ze blijven in hun ogen helden die helaas in hun missie gestrand zijn- en niet zoals wij het weten vreselijke slechte managers die door mismanagement over de ruggen van arme dieren er een ongelooflijke bende van hebben gemaakt
Bekapping
Geplaatst: 05-02-15 13:08
Niet alleen mismanagement maar ook verwaarlozing en het onthouden van medische verzorging. En als klap op de vuurpijl paarden laten adopteren en vertellen dat deze nog recreatief bereden mogen worden terwijl nu blijkt dat dat niet meer mocht wegens blessures. Deze paarden liepen ook nog vaak mee in lesjes en deze paarden konden voor adoptie ook nog geleased worden.
Dierenbescherming is hiervan op de hoogte gebracht en die gaan hier mee verder
Eirikur
Geplaatst: 05-02-15 16:01
Bekapping schreef:
Dierenbescherming is hiervan op de hoogte gebracht en die gaan hier mee verder
In aanmerking nemende dat het een stichting betrof, denk ik dat de dieren juridisch gezien onder "bedrijfsmatig gehouden" vallen. Als dat idd. zo is, moet je bij de nVWA/AID zijn en niet bij de DB/LID.
Voor alle vrijwilligers die zich hebben ingezet tot het laatste dier van het erf is gegaan: TOP! Bedankt voor wat jullie voor Big en de andere dieren hebben gedaan
Jullie kunnen trots zijn op jullie inzet en tot het laatste moment de paarden en de overige dieren verzorgd hebben. Fijn en misschien ook moeilijk om alles nu echt achter te laten. Hoop dat de dieren nu een beter en goed leven krijgen en de verzorging en aandacht die ze nog verdienen.
Ik vind het wel jammer dat ik al twee keer heb gevraagd of degene die Ericky (blöf) nu heeft op bokt zit en dat ik daar geen antwoord op krijg.
secricible
Geplaatst: 10-02-15 09:59
misschien mist ze je berichten in de massa posts die hier geplaatst worden? Je kan haar toch ook even een PB of een email sturen? Of misschien weet men het gewoon niet...
Kaitlyn
Geplaatst: 10-02-15 10:09
fique schreef:
Ik vind het wel jammer dat ik al twee keer heb gevraagd of degene die Ericky (blöf) nu heeft op bokt zit en dat ik daar geen antwoord op krijg.
Jeetje Is dat een "eis" die je zou stellen als je een paard hebt die je verkoopt? Ik wil wel dat je op Bokt zit want dan kan ik met je meelezen over het paard.
Misschien hebben ze je bericht gemist, misschien weten ze het niet, misschien vinden ze het niet netjes om te zeggen bij wie het paard is terecht gekomen.
Dat is iig fijn om te weten! We weten het het hele verleden van Ericky. (Sorry maar zo blijft hij voor ons allemaal heten). Hij zou eigenlijk niet weggaan, maar iemand wilde m een goed leven geven dus toch verkocht. ruim een jaar later stond hij tot onze verbazing in de opvang.
Ik doneer vanaf nu geen dubbeltje meer naar welk goed doel dan ook! Het oude bestuur van Stichting Paardenopvang Amsterdam mag zowel de trailer als de quarantaine boxen verkopen (gedoneerd door Dierenlot en dus betaald van donaties) om hun schulden te voldoen! Van mij geen cent meer naar Dierenlot en of andere Dierenorganisaties!