Janine1990 schreef:susannevdv schreef:Toch een Hollands randje Vergeet het Belgische aandeel niet!!! Spahn is toch een Belg??Klopt.
HorseTimeXL schreef:Haha die reactie van Lauren: a nu al geëmotioneerd, nou dat belooft wat! Ik moest ook lachen.
HorseTimeXL schreef:Ze doet het netjes zeg!Vind je? Ik vind het pas fijn worden bij de uitgestrekte stap. Paard krijgt eindelijk wat lucht.
Sammie schreef:Kijk zo hoort het. Even briesen tijdens de uitgestrekte stap.Haha! Ik loop achter. Las dit en hoorde het toen!
Een doorhangende stangteugel? Dat zie je ook niet veel! Wauw! Nette proef tot nu toe, helemaal fan van friesjes!
Janine1990 schreef:Wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan? Ze dacht ik teken er een golfslagbad in???
Anoeska schreef:HorseTimeXL schreef:Ze doet het netjes zeg!Vind je? Ik vind het pas fijn worden bij de uitgestrekte stap. Paard krijgt eindelijk wat lucht.Een Fries op lengte rijden is ook best wel een kunst
Ik haak ook weer aan Diederik verdient het om de Special te mogen rijden na zijn proef vanochtend. Fingers crossed! Ik kijk mee via de NPO (ja ja) livestream.
Janine1990 schreef:Anoeska schreef:Vind je? Ik vind het pas fijn worden bij de uitgestrekte stap. Paard krijgt eindelijk wat lucht.Een Fries op lengte rijden is ook best wel een kunstOh, als het heel moeilijk is, dan hoeft het niet... is ook de WEG maar natuurlijk