Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Ik vrees overigens dat België alleen kans maakt als Duitsland, Nederland én Engeland uitvallen..
s0173957 schreef:Ayasha schreef:Ik vrees overigens dat België alleen kans maakt als Duitsland, Nederland én Engeland uitvallen..
Dan nog, 6de worden we nooit.
Eres hebben de jury's amper gezien, die kennen ze zelfs niet, dus die gaat amper punten krijgen.
Avec Plaisir en Donnerfee gaan moeten schrapen voor de 70% in de GP hoor...
En Lucky Dance zie ik de 70 ook niet halen.
s0173957 schreef:Ayasha schreef:Ik vrees overigens dat België alleen kans maakt als Duitsland, Nederland én Engeland uitvallen..
Dan nog, 6de worden we nooit.
Eres hebben de jury's amper gezien, die kennen ze zelfs niet, dus die gaat amper punten krijgen.
Avec Plaisir en Donnerfee gaan moeten schrapen voor de 70% in de GP hoor...
En Lucky Dance zie ik de 70 ook niet halen.
HorseTimeXL schreef:Ik dacht eerst even toen ik het via facebook las dat het een grap was, maar toen zag ik het hier en op de hoefslag ook. Had best graag de titanenstrijd willen zien tussen Valegro en Totilas!
Wat ik echter wel apart vind (en daarmee bedoel ik niet meteen te suggereren dat het een smoes is al die blessures) is dat je in tijden van Edward Gal en Totilas geen een keer hoorde dat hij een blessure had. Pas toen die naar Rath ging kwam het een na het andere artikel naar voren dat Totilas een blessure had opgelopen.. Zou het gewoon pech zijn of doen ze iets anders waardoor Totilas er gevoeliger voor is ofzo.
Echt sneu, want straks gaat Totilas niet de geschiedenisboeken in als wonderpaard die alles won, maar zwak paard dat steeds blessures kreeg..