Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Espoir_ schreef:Jammer die foto. Dat was echt 2 seconden! Heb er op staan kijken bij het losrijden. Matthias had daar gewoon een rustige hand. Ik heb verder geen open mond gezien dus vind het jammer dat zo'n foto meteen opduikt. Het was echt 2 seconden van 40 minuten dat ik hun heb zien rijden. Ik ben echt een heel kritisch persoon maar heb geen rare dingen kunnen ontdekken. Hij reed hem echt vriendelijk en eerlijk.
Totilas is niet onregelmatig maar wel ongelijk in het voorbeen. Met losdraven liep hij gewoon in zijn basisdraf zuiver.
Filmpje upload ik als ik thuis ben!

anneliesdj schreef:[ Afbeelding ]
Kijk zo kan het ook!
Dat losrijfilmpje op de vorige pagina vind ik wel heel vriendelijk ogen dus het zal vast meevallen.
Ben benieuwd naar de proef zelf.
Giolli schreef:anneliesdj schreef:[ Afbeelding ]
Kijk zo kan het ook!
Dat losrijfilmpje op de vorige pagina vind ik wel heel vriendelijk ogen dus het zal vast meevallen.
Wat flauw zeg.
anneliesdj schreef:anneliesdj schreef:[ Afbeelding ]
Kijk zo kan het ook!
Waarom is dat flauw?
Ik vind dit een opvallende foto, mag die toch wel even delen of niet?
anneliesdj schreef:[ Afbeelding ]
Kijk zo kan het ook!
Met het inrijden waren er hier en daar wat momentjes waar hij zijn mond open deed, maar die waren miniem. Stang stond altijd wel horizontaal, maar zelfs als hij een licht contact had, stond die horizontaal, dus kinketting zal wel wat los zitten.