Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Wordt hij met de dood bedreigd dan?
Urielle, zo is het exact hoe ik het bedoel. Ik ga geen tomaten naar Helgstrand gooien en ik ga de tomatengooiers niet ophitsen of toejuichen, daarenboven ga ik geen tomaten aan de tomatengooiers leveren.
Maar wat ik ook niet ga doen is zeggen: arme arme Helgstrand, nu hangt die helemaal vol tomaat.
Gini schreef:Wordt hij met de dood bedreigd dan?
Urielle, zo is het exact hoe ik het bedoel. Ik ga geen tomaten naar Helgstrand gooien en ik ga de tomatengooiers niet ophitsen of toejuichen, daarenboven ga ik geen tomaten aan de tomatengooiers leveren.
Maar wat ik ook niet ga doen is zeggen: arme arme Helgstrand, nu hangt die helemaal vol tomaat.
Nynke1 schreef:Ik bedoelde het inderdaad zoals Urielle het uitlegt. Zijn alleen doodsbedreigingen erg dan? Je hoort iemand gewoon niet te bedreigen, maar dat is mijn mening.
Freedom30 schreef:Ik denk als ze op alle "grote' stallen gaan filmen dat er nog wel eens meer ruiters niet zo vriendelijk rijden....
Urielle schreef:Ik denk ook dat het verstandig van hem is om nu geen show te rijden, ik denk dat de kans riant is dat hij uitgejouwd wordt.
Ik ben ook benieuwd naar de mening van de eigenaren die er nog paarden hebben staan, zoals bijv. de hengstenhouder waarvoor hij een hengst zou voorstellen.

nombrado schreef:anneliesdj schreef:
Die zie ik anders ook geregeld de mond open doen, tong uitsteken ed.
Maar ondanks dat het prachtig is om te zien, denk ik dat je de echte puntjes op de i alleen krijgt wanneer je directere en gedetailleerdere aanwijzingen kunt geven.
Ja, klopt, maar niet doordat een ruiter extreem met hand op bit inwerkt.
mijn paarden staan in vrijheid ook vaak met mond even open of tong eruit. Niets mis mee toch?
gedetailleerde aanwijzingen kan je geven met je zit. Als je met je zit het paard aanwijzingen geeft, is dit niet meer zo ingewikkeld
Cowgirl schreef:De dierenarts is geweest en er zijn foto's gemaakt.
http://www.rideforbund.dk/Information/N ... dager.aspx
Jammer dat alles in het Deens is.
Zelf word ik weinig wijs uit de foto's.
Ik zie wel een iets beschadigde mondhoek, stel ik ene vraag bij het donkere weefsel dat je ziet bij de duim van de DA en aan de linkerkant van het paard lijk ik we een sporen plek zien.
Maar ja hoeveel dagen zitten er tussen de rijfoto's en de foto's van de DA?
listiglistje schreef:http://www.rideforbund.dk/Information/N ... dager.aspx
geen schokkende foto's, doorgespoord zie ik al helemaal niet...
vind het wel heel apart dat daar nog steeds een baucher als onderlegtrens inhangt
krackertje schreef:Freedom30 schreef:Ik denk als ze op alle "grote' stallen gaan filmen dat er nog wel eens meer ruiters niet zo vriendelijk rijden....
Grote of kleine stallen, er gebeurd veel wat men niet weet.