Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:32

Jij je zin, lol op haar knol :D .
En lol gewoon, om even een keer iets anders te doen/proberen, gaat er niet om dat het bitloos is.
Ik rij ook gewoon met S&T, dus bit of geen bit, zal mij persoonlijk een zorg zijn.

(of luiheid om je paard op te tuigen mijpart, wat bij mij nog wel eens reden is dat ik soort van met kaal paard aan het rijden ben, noem het gemakszucht. Waarbij mijn fjord vooral het bitloos aspect van een halster met 2 touwtjes een goed plan vind, want dat eet makkelijker onderweg. )

Ik kan op mijn paard in ieder geval niet zo blijven zitten zonder zadel zoals zij en al helemaal niet ook nog fatsoenlijke zit hulpen geven,
ben helemaal geen Isabel fan, maar vind het gewoon leuk dat ook profs blijkbaar wel eens wat anders doen dan doodserieus trainen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:33

Geryon schreef:
Lol met haar knol? Ik weet natuurlijk niet wat het paard leuk vind, ken het paard niet. Maar waarom is bitloos ineens lol? En hoe weten jullie dat ze lol heeft met haar knol?

Is het niet lol OP haar knol?

Misschien heeft ze na het rijden, wel tikkertje met hem gespeeld? Of wie weet.........................VD en heeft ze hem zitten en dood liggen geleerd? Ik weet nog steeds niet of VD lollig is voor de mens of voor het paard? Maar wie weet wat IW nog allemaal doet met haar paarden :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:38

geweldig filmpje!! Super veel respect voor haar! +:)+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:58

Sjolvir schreef:
Jij je zin, lol op haar knol :D .
En lol gewoon, om even een keer iets anders te doen/proberen, gaat er niet om dat het bitloos is.
Ik rij ook gewoon met S&T, dus bit of geen bit, zal mij persoonlijk een zorg zijn.

(of luiheid om je paard op te tuigen mijpart, wat bij mij nog wel eens reden is dat ik soort van met kaal paard aan het rijden ben, noem het gemakszucht. Waarbij mijn fjord vooral het bitloos aspect van een halster met 2 touwtjes een goed plan vind, want dat eet makkelijker onderweg. )

Ik kan op mijn paard in ieder geval niet zo blijven zitten zonder zadel zoals zij en al helemaal niet ook nog fatsoenlijke zit hulpen geven,
ben helemaal geen Isabel fan, maar vind het gewoon leuk dat ook profs blijkbaar wel eens wat anders doen dan doodserieus trainen.

Vind lol op en lol met je knol toch wel iets heel anders! Ik erger me gewoon nogal aan de reacties 'dat is nou echt lol met je knol hebben!' etc. etc. Ik snap gewoon niet waarom? Misschien komt daar nog wel een uitleg van :D

Maar ik zie geen verschil in het paard met tuig en zonder tuig. Of ze moet gewoon áltijd lol met der knol hebben :D Maar dat is nou niet bepaald wat 'lol met je knol' inhoud, toch?

Electra63 schreef:
Geryon schreef:
Lol met haar knol? Ik weet natuurlijk niet wat het paard leuk vind, ken het paard niet. Maar waarom is bitloos ineens lol? En hoe weten jullie dat ze lol heeft met haar knol?

Misschien heeft ze na het rijden, wel tikkertje met hem gespeeld? Of wie weet.........................VD en heeft ze hem zitten en dood liggen geleerd? Ik weet nog steeds niet of VD lollig is voor de mens of voor het paard? Maar wie weet wat IW nog allemaal doet met haar paarden :D

Grappig dat je bij lol met je knol meteen aan VD denkt. Vind het een erg kinderachtige reactie van je. Je weet prima dat een paard ook op een andere manier dan iets dat met NH te maken heeft, 'lol' kan hebben.
Juist in dit topic halen mensen het lollig voor de mens en lollig voor het paard door elkaar. Door te zeggen dat ze lol heeft met haar paard. Terwijl het voor het paard echt niet lolliger is dan met tuig zo vanaf het filmpje te zien (ken het paard natuurlijk niet :)) Misschien wel integendeel? Druk op je neus terwijl je het in je mond gewend bent, zitbeenknobbels in je rug :D

Dat zij lol heeft hoeft niet meteen te betekenen dat het paard ook 'lol' heeft en volgensmij vergeten velen dat.

Sjolvir

Re: Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:05

Ik heb eigenlijk altijd lol met mijn knol, vermoedelijk omdat die te duur is om te hebben als je er geen lol van hebt en te veel tijd kost.
Vandaag ook lol met mijn knol gehad, de een voor de kar geknoopt, de ander gedressuurd, heerlijk.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:21

Volgens mij is "lol met je knol" altijd vanuit de mens gezien, dus waarom daar een discussie over ontstaat begrijp ik niet goed, niemand zegt dat het paard daarom gevraagd heeft toch? Isabell heeft lol, en met haar knol. Net zoals wij allemaal, want wij zijn niet anders of beter dan haar, al is dat moeilijk voor sommigen om toe te geven, de categorie "heiliger dan de Paus".... O:)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:27

En dat laat dan ook maar weer zien hoe erg de mens gesteld is op zijn EIGEN lol, bah :D

Onder lol met je knol versta ik mens én paard die (meer (want we spreken niet altijd over 'lol met je knol' terwijl we het wel altijd leuk vinden)) 'lol' hebben. Ik kan niet weten of dit paard zonder tuig meer lol heeft, vind het dan ook erg knap dat mensen dus vinden dat dit écht lol met je knol hebben is.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:31

Het enige dat mijn paard echt lollig vindt is: gras vreten, de hele dag :D , daar doe je hem het meeste plezier mee. :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:31

Geryon schreef:
En dat laat dan ook maar weer zien hoe erg de mens gesteld is op zijn EIGEN lol, bah :D

Onder lol met je knol versta ik mens én paard die (meer (want we spreken niet altijd over 'lol met je knol' terwijl we het wel altijd leuk vinden)) 'lol' hebben. Ik kan niet weten of dit paard zonder tuig meer lol heeft, vind het dan ook erg knap dat mensen dus vinden dat dit écht lol met je knol hebben is.

Ook jij beslist zelf wat voor je paard "lol" is, en niet hij..... Al ga je dat natuurlijk nooit toegeven.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:40

@ Elextra63, Lol is niet per se het meeste plezier :)

@ horseyfries, Hoe kom je daarbij? Wist je dat je aan een dier kan zien/voelen wat hij ergens van vindt? Of is dat iets nieuws voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:42

Geryon schreef:

Mooi ga jij ff ergens anders zeuren ofzo? Waarom kan het niet gewoon leuk zijn?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:43

Geryon,
Zoals je eerder al aanhaalde: je ergert je aan de berichten in dit topic, je hoeft hier niet te reageren. :D
Als je je namelijk ergert, sta je meestal niet open voor de mening van een ander, dus een discussie voeren is dan niet nuttig, alleen maar irritant. ;)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:45

Geryon schreef:

@ horseyfries, Hoe kom je daarbij? Wist je dat je aan een dier kan zien/voelen wat hij ergens van vindt? Of is dat iets nieuws voor je?

Als je daarvan uitgaat, is het wel heel raar om te denken dat jij dat wel kan maar dat Isabell Werth dat niet zou kunnen hé ;)
Dus ofwel is het allemaal onze interpretatie van "lol", OOK die JOU, ofwel kunnen we dat idd inschatten en dan kan Isabell dat dus ook. Je spreekt jezelf hier tegen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:52

horseyfries schreef:
Geryon schreef:

Als je daarvan uitgaat, is het wel heel raar om te denken dat jij dat wel kan maar dat Isabell Werth dat niet zou kunnen hé ;)
Dus ofwel is het allemaal onze interpretatie van "lol", OOK die JOU, ofwel kunnen we dat idd inschatten en dan kan Isabell dat dus ook. Je spreekt jezelf hier tegen.

Dat is inderdaad raar om te denken. Ik heb dan ook niet gezegd dat Isabell Werth dat niet kan (en ik wel), zou een beetje raar zijn. Ik heb wél meerdere keren gezegd dat het mij gaat om de mensen hier die dat zeggen. :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:55

Als je volgens jou wel kan zien wat een dier ergens van vindt, dan lijkt me dat die mensen dat ook mogen zeggen ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:59

horseyfries schreef:
Als je volgens jou wel kan zien wat een dier ergens van vindt, dan lijkt me dat die mensen dat ook mogen zeggen ;)

Zou je in het vervolg beter kunnen lezen en verwerken zodat ik je niet steeds moet corrigeren over wat er gewoon feitelijk is gezegd?

Ik heb meerdere keren gezegd dat ik niet weet of het paard lol heeft of niet. Want ik ken het paard NIET. Net als vele anderen hier, die blijkbaar wel kunnen zien dat het paard ineens lol heeft nu het gereden wordt zonder tuig _/-\o_ En ik heb volgens mij ook niet eens gezegd dat ze dat niet kunnen zeggen. Ik vroeg in de eerste instantie nog wel om uitleg ook.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:03

Geryon schreef:

Ahum.... (schraapt keel héél duidelijk)

Ik zeg verder maar niks.....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:09

horseyfries schreef:
Geryon schreef:

Ahum.... (schraapt keel héél duidelijk)

Ik zeg verder maar niks.....

Ik stuur je wel ff een pbtje want ik wil de sfeer niet nog meer verzieken :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:34

Zure druiven Geryon? :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:36

Billy schreef:

Wijntje? :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:44

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:48

Billy schreef:

Niet nodig. Jij een bril? :D

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:53

Nee hoor, heb lenzen.
Maar valt me op dat je in bepaalde topics erg zuur uit de hoek komt of je jaloers bent op succesvolle amazones....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:54

Billy schreef:
Nee hoor, heb lenzen.
Maar valt me op dat je in bepaalde topics erg zuur uit de hoek komt of je jaloers bent op succesvolle amazones....

Juist daarom misschien sterkere lenzen nemen :j

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:59

Denk het niet.....denk dat jij dan eerder kritisch naar je zelf moet kijken :D
Misschien denk je dat je je anders profileert op bokt dan dat je overkomt.....