Bokker MariekeA overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:18

Pfff ik zie ons nog zitten onder het afdak al kleppend over Spriet en Ernie (neef & nicht) en wat we allemaal in ged88 hadden voor ze. Ik ben ervan overtuigd dat alles een reden heeft. Tevens hebben jij en Andy mij vaak genoeg een hart onder de riem gestoken ivm privé omstandigheden waar ik jullie zeer dankbaar voor ben. We zullen je missen en voor familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte.

Andy int bijzonder vergeet niet wat je altijd tegen mij gezegd hebt Y;(

WinSel

Re: Bokker MariekeA overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:20

Heel erg veel sterkte voor alle na bestaanden :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:30

Onvoorstelbaar.........
Ik heb haar niet 'gekend', maar dat maakt het er helemaal niets minder triest van.
ZO ontzettend jong nog, was haar nog zóveel tijd gegund...
Als ik de berichten over haar lees, moet het wel een fantastisch persoon geweest zijn!!!
Heel erg veel sterkte aan een ieder die zij achter laat!
Y;(

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:31

Heel veel sterkte voor alle nabestaande van Marieke Y;(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:35

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden en vrienden :(:)

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:19

Wat een verdrietig nieuws. Ik wens alle nabestaanden veel sterkte.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:21

jemig, hier ben ik ook stil van....kende haar absoluut niet,maar las vaak even mee in topics over hengstenkeuzes, waar ze regelmatig in postte.
Wat een verdrietig nieuws, zo ineens......wil haar familie en nabestaanden heeeeeel erg veel sterkte wensen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:27

Jeetje, dat is onverwachts! :oo
Ik kende haar niet heel goed, maar ze reageerde een tijd geleden eens op een topic van mij en had erg veel steun gehaald uit haar reactie. De keren dat ik haar tegenkwam op bokt, kwam ze op mij over als een zeer warm en lief persoon.. ze zal worden gemist! :(:)

Veel sterkte aan iedereen die haar kende..

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:31

Iedereen die Marieke lief had en in het bijzonder haar vriend en ouders heel veel sterkte met dit grote verlies.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:48

Jeetje wat jong. Sterkte voor alle nabestaanden en iedereen die haar gekend heeft. Y;(

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:49

Pfff gadsiedarrie! Echt heel veel sterkte met het verlies van zo een jonge vrouw familie! ;(

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:02

Er is inmiddels een inzameling gestart voor een mooi rouwstuk voor Marieke.
Zie mijn onderschrift.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:05

Sterkte voor alle nabestaanden Y;(

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:10

Sterkte voor alle nabestaanden. Kende haar niet, maar is toch heftig nieuws, bah. Y;(

Iemcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:11

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de komende tijd Y;(

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:15

Pffff... Wat heftig, wat een schok....Ik heb enkele jaren samen meg Marieke op stal gestaan in Schinveld. Newton en Gideon had ze toen en later kwam daar Jorina bij.

Andy en familie, heel veel sterkte. Wat moet dit vreselijk zijn, zo onverwachts...

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:29

Lieve Marieke..
Zo onwerkelijk en zo oneerlijk dat we jou moeten missen..
Geen gelderse bijeenkomst zal meer hetzelfde zijn zondder jouw inbreng en drijvende kracht...je zult ontzettend gemist worden..

moonvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:41

NatasjavE schreef:
Lieve Marieke,

Ik herriner me het nog als de dag van gisteren. De topics waarin jij vraagt naar om een hengst voor jouw topper Jorina. Een dijk van een Ahoy merrie. Tuigpaard geregistreerd. De tweede keer heb ik je geadviseerd om voor een Gelderse hengst te kiezen. Alexandro werd het. Je had al een kind van Jorina,.....Esprit.

Vanaf dat moment ongeveer ben je ook naar het HKT van de Gelderse Paarden gekomen.
Praten over de hengsten, beoordelingscursussen, Hengelo en natuurlijk de Gelderse Hengsten Show.
Er kwamen steeds meer uitjes waar meestal het Gelderse paard centraal stond. De bbq bij Moonvw was gezellig van de zomer.

Er waren ook verdrietige momenten. Het verlies van Newton raakte je diep. Maar je nam de beslissing hoe die genoemen moest.

Je bleek geen volger. Je bleek iemand die zelf heel goed wist waar je mee bezig was. Met hele goede ideen rondom de promotie van het Gelderse Paard.

"Onze"Facebook pagina(jouw idee) blijkt een succes, je was de drijvende kracht achter de clinniqs. Die bleken zo'n succes dat vele mensen met een Gelderse nee te horen kregen omdat ze simpelweg zo snel vol zaten.

Op het gebied van de paarden waren we het vaak eens. Vaak, niet altijd...die kleur he??? Jij een Zwart bles en ik een vosbles.

Je was nog zo vol plannen. Esprit moest nog een keer naar Hengelo, nog een keer gedekt. Je was weer bezig met clinniqs.
Jij was nog lang niet klaar met leven.

Ik ben blij dat ik je heb mogen leren kennen. Als was dit echt veel te kort he!!?

Bedankt voor alles. Bedankt voor alles wat je in die korte tijd voor het Gelderse Paard gedaan hebt.

Groet,

Lange Tas en Baas B

Andy en familie: Heel erg veel sterkte met het verlies van Marieke. Heel veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd,

Zo is dat!!!! Had haar graag vaker mogen ontmoeten.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:47

Sterkte met het verlies.
32 is veel te jong om zo uit het leven gerukt te worden.
Sterkte voor de nabestaanden, en iedereen die haar heeft gekend.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:58

Jeetje , kippenvel.. Heel veel sterkte aan iedereen.

franka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:59

familie en vrienden heel veel sterkte Y;(

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:04

NatasjavE schreef:
Lieve Marieke,

Ik herriner me het nog als de dag van gisteren. De topics waarin jij vraagt naar om een hengst voor jouw topper Jorina. Een dijk van een Ahoy merrie. Tuigpaard geregistreerd. De tweede keer heb ik je geadviseerd om voor een Gelderse hengst te kiezen. Alexandro werd het. Je had al een kind van Jorina,.....Esprit.

Vanaf dat moment ongeveer ben je ook naar het HKT van de Gelderse Paarden gekomen.
Praten over de hengsten, beoordelingscursussen, Hengelo en natuurlijk de Gelderse Hengsten Show.
Er kwamen steeds meer uitjes waar meestal het Gelderse paard centraal stond. De bbq bij Moonvw was gezellig van de zomer.

Er waren ook verdrietige momenten. Het verlies van Newton raakte je diep. Maar je nam de beslissing hoe die genoemen moest.

Je bleek geen volger. Je bleek iemand die zelf heel goed wist waar je mee bezig was. Met hele goede ideen rondom de promotie van het Gelderse Paard.

"Onze"Facebook pagina(jouw idee) blijkt een succes, je was de drijvende kracht achter de clinniqs. Die bleken zo'n succes dat vele mensen met een Gelderse nee te horen kregen omdat ze simpelweg zo snel vol zaten.

Op het gebied van de paarden waren we het vaak eens. Vaak, niet altijd...die kleur he??? Jij een Zwart bles en ik een vosbles.

Je was nog zo vol plannen. Esprit moest nog een keer naar Hengelo, nog een keer gedekt. Je was weer bezig met clinniqs.
Jij was nog lang niet klaar met leven.

Ik ben blij dat ik je heb mogen leren kennen. Als was dit echt veel te kort he!!?

Bedankt voor alles. Bedankt voor alles wat je in die korte tijd voor het Gelderse Paard gedaan hebt.

Groet,

Lange Tas en Baas B

Andy en familie: Heel erg veel sterkte met het verlies van Marieke. Heel veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd,

Mooi gezegd Natasja.. helemaal mee eens...ze was nog lang niet klaar...

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:29

ik kende haar niet maar wil graag iedereen die haar wel kende een warm hart toedragen.
Ze vreselijk,.... veel te jong en veel te vroeg.
Veel sterkte aan iedereen die haar liefhad.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:32

heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden die haar zo vroeg moeten missen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:33

Jeetje, wat onverwachts.... Heel veel sterkte voor iedereen die van haar houdt!