Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 00:40

s6801881 schreef:
Ik denk dat ze het dan toch over Zweden heeft :j

Pardon??

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 06:13

sarabande schreef:
romygic schreef:
Ik heb het ook gelezen in de hoefslag over Valegro en Uthopia.. Zou zonde zijn. Zou Rath niet de sportrechten hebben toevallig tot de olypische spelen ofzo misschien? Stiekem hoop ik het wel zodat straks Totilas met een andere ruiter kan schitteren.. 1 die wel een klik met dat paard heeft zodat iedereen weer van hem kan genieten.

Nee schoonmoeder die de sportrechten gekocht heeft zei al eerder als Mathias hem niet meer rijdt gaat zijn jongere zusje erop, alsof het om de shet van de buren gaat

@Sarabande
Niet zijn schoonmoeder, maar stiefmoeder heeft de sportrechten gekocht. Zo krijg je nu praatjes op het internet. :D De soap is al groot genoeg, zonder al die extra roddels. :(:)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:40

O ja klopt het was laat stiefmoeder inderdaad, hoe kom ik bij een schoonmoeder en dan voor Mathias 8)7 8)7

Anoniem

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:41

Misschien omdat hij pfeiffer heeft?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:42

Lovely schreef:
Misschien omdat hij pfeiffer heeft?

Dat zal het zijn :)*

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:59

sarabande schreef:
barbara28 schreef:
wat ontzettend sneu, ik hoop dat hij het over 4 jaar nog een keer kan proberen!

Waarom???

Waarom, nou dat is toch niet zo moeilijk? Zo'n evenement is eens in de vier jaar en als je dan net een beetje een combi met je paard gaat vormen en je zinnen er op hebt gezet, is dat toch een enorme domper!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:18

barbara28 schreef:
Waarom, nou dat is toch niet zo moeilijk? Zo'n evenement is eens in de vier jaar en als je dan net een beetje een combi met je paard gaat vormen en je zinnen er op hebt gezet, is dat toch een enorme domper!

Ik denk dat je wel wat meer dan een beetje een combi moet vormen voor de OS en dat mankeert er nu juist aan

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:19

sarabande schreef:
casperrr schreef:
Uiteraard, iedere man van 27 heeft een eigen zaak of praktijk.

:roll:

Nee maar degene met een studie en geld genoeg om te beginnen wel.
Maar wat ik bedoel is dat op die leeftijd je enige verantwoordelijkheid hebt voor je eigen daden en hier doet iedereen net of hij aan de leiband van papa en stiefmama loopt hetgeen nogal denigrerend overkomt

Het zou me thans niet verbazen als het daar redelijk op neer komt. Ik vind het jammer dat hem de propaganda van PS en stiemams verweten wordt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:23

Ayasha schreef:
Het zou me thans niet verbazen als het daar redelijk op neer komt. Ik vind het jammer dat hem de propaganda van PS en stiemams verweten wordt.

Nou daar heeft hij anders prominent aan meegedaan vorig jaar, en omdat ik er van uit ga dat hij geen 10 jaar is en niet minder toerekeningsvatbaar, heeft hij dat bewust gedaan.

Dus steeds maar zeggen dat de anderen dat die arme jongen aangedaan hebben betekent dat je aan zijn verstandelijke vermogens twijfelt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:27

Nee, dat betekent dat je niet uit gaat van de perfecte wereld .... Ach, waar doe ik feitelijk nog moeite voor. :)
Ik hoop dat ie goed hersteld en er over vier jaar wél bij is. En zo niet, dan is het ook zo. Ik zal er geen uur minder van slapen.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:29

Ook ik hoop dat hij er over vier jaar bij is.
En ik hoop vooral dat hij goud mee naar huis neemt.
Gewoon, speciaal voor alle bokkers die al vanaf het begin lopen te jammeren :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:46

Natasja91 schreef:
Ook ik hoop dat hij er over vier jaar bij is.
En ik hoop vooral dat hij goud mee naar huis neemt.
Gewoon, speciaal voor alle bokkers die al vanaf het begin lopen te jammeren :D

:o :D Hier nog eentje. _O-

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:17

Lovely schreef:
s6801881 schreef:

Pardon??

Jij had het over de verkoop van Utophia en Valegro na de OS, omdat er een interview in de Hoefslag stond. Ze konden hierover niks vinden op internet dus dachten ze dat jij het had over der verkoop naar Zweden eerder dit jaar.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:49

Sommige dingen zijn nu eenmaal niet te koop voor 15 miljoen en garantie krijg je dus ook niet.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:55

Maar voor 15 euro kan je in Aken wel een Totilas shirtje kopen :D :D

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:12

sarabande schreef:
barbara28 schreef:

Ik denk dat je wel wat meer dan een beetje een combi moet vormen voor de OS en dat mankeert er nu juist aan

ik dacht dat wat er aan mankeerde is dat hij pfheiffer heeft toch? Dat is volgens mij de reden. Dat het nog geen topcombi is, ben ik met je eens, maar het is niet aan ons om je team samen te stellen voor de spelen.

kneppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:44

Zo weer een smoes gaat maar door daar komt geen einde aan kunnen ze nog meer bedenken. Als het niet gaat zeg het gewoon maar bedenk niet elke keer wat toch!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:50

Ik geloof niet dat de Pfeiffer een smoes is, dat gaat wel erg ver he om dat te suggereren.
Soms heeft iemand ook gewoon veel pech.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:53

Totilas heeft hier de grootste pech

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:55

Nou, die zal er echt niet mee zitten hoor dat hij niet naar de OS gaat en de brokjes zijn in Duitsland vast ook heeeeel lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:56

s6801881 schreef:
VinandoW schreef:
Lovely schreef:

Pardon??

Jij had het over de verkoop van Utophia en Valegro na de OS, omdat er een interview in de Hoefslag stond. Ze konden hierover niks vinden op internet dus dachten ze dat jij het had over der verkoop naar Zweden eerder dit jaar.

Oh haha, als ik dat bedoel dan zeg ik dat wel ;).

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 01:08

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Dit topic toont dus aan dat er heel wat Bokkers zijn die ziektes voorwenden als ze ergens geen zin in hebben. >;)
Verder heeft Rath maar Pfeiffer en dat gaat bijna altijd wel over ook al kan het lang duren. Waar sommige Bokkers aan lijden is veel erger, chronische afgunst, ziekelijke neiging tot roddelen en onbedwingbare sensatiezucht. Als je pech hebt kun je daar je hele leven last van hebben. }>

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 06:20

daar heb jij zeker nooit last van :(:)
volgens mij mag je hier je mening geven

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:38

tiger27 schreef:
daar heb jij zeker nooit last van :(:)
volgens mij mag je hier je mening geven

Mening geven of iemand beschuldigen van liegen en bedriegen? Zijn twee heel verschillende dingen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 10:50

Hermelientje schreef:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Dit topic toont dus aan dat er heel wat Bokkers zijn die ziektes voorwenden als ze ergens geen zin in hebben. >;)
Verder heeft Rath maar Pfeiffer en dat gaat bijna altijd wel over ook al kan het lang duren. Waar sommige Bokkers aan lijden is veel erger, chronische afgunst, ziekelijke neiging tot roddelen en onbedwingbare sensatiezucht. Als je pech hebt kun je daar je hele leven last van hebben. }>
_/-\o_

Vala schreef:
Nou, die zal er echt niet mee zitten hoor dat hij niet naar de OS gaat en de brokjes zijn in Duitsland vast ook heeeeel lekker!

Idd totilas ligt hier niet wakker van. Scheelt hem een hoop gestress en gereis, jaartje rustig aan doen kan voor hem ook even geen kwaad. het is en blijft een paard, hij denkt gelukkig niet zoals wij. Das het mooie van paarden, hoeveel titels ze ook op hun naam hebben, ze blijven gewoon paard, zijn blij als ze voer krijgen, helemaal blij als ze even de wei inkunnen,... Kun je van mensen niet zeggen nl.