s6801881 schreef:Ik denk dat ze het dan toch over Zweden heeft
Pardon??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:romygic schreef:Ik heb het ook gelezen in de hoefslag over Valegro en Uthopia.. Zou zonde zijn. Zou Rath niet de sportrechten hebben toevallig tot de olypische spelen ofzo misschien? Stiekem hoop ik het wel zodat straks Totilas met een andere ruiter kan schitteren.. 1 die wel een klik met dat paard heeft zodat iedereen weer van hem kan genieten.
Nee schoonmoeder die de sportrechten gekocht heeft zei al eerder als Mathias hem niet meer rijdt gaat zijn jongere zusje erop, alsof het om de shet van de buren gaat
sarabande schreef:barbara28 schreef:wat ontzettend sneu, ik hoop dat hij het over 4 jaar nog een keer kan proberen!
Waarom???
barbara28 schreef:Waarom, nou dat is toch niet zo moeilijk? Zo'n evenement is eens in de vier jaar en als je dan net een beetje een combi met je paard gaat vormen en je zinnen er op hebt gezet, is dat toch een enorme domper!
sarabande schreef:casperrr schreef:Uiteraard, iedere man van 27 heeft een eigen zaak of praktijk.
Nee maar degene met een studie en geld genoeg om te beginnen wel.
Maar wat ik bedoel is dat op die leeftijd je enige verantwoordelijkheid hebt voor je eigen daden en hier doet iedereen net of hij aan de leiband van papa en stiefmama loopt hetgeen nogal denigrerend overkomt
Ayasha schreef:Het zou me thans niet verbazen als het daar redelijk op neer komt. Ik vind het jammer dat hem de propaganda van PS en stiemams verweten wordt.
Lovely schreef:s6801881 schreef:Ik denk dat ze het dan toch over Zweden heeft
Pardon??
sarabande schreef:barbara28 schreef:Waarom, nou dat is toch niet zo moeilijk? Zo'n evenement is eens in de vier jaar en als je dan net een beetje een combi met je paard gaat vormen en je zinnen er op hebt gezet, is dat toch een enorme domper!
Ik denk dat je wel wat meer dan een beetje een combi moet vormen voor de OS en dat mankeert er nu juist aan
s6801881 schreef:Ik denk dat ze het dan toch over Zweden heeft
VinandoW schreef:Lovely schreef:
Pardon??
Jij had het over de verkoop van Utophia en Valegro na de OS, omdat er een interview in de Hoefslag stond. Ze konden hierover niks vinden op internet dus dachten ze dat jij het had over der verkoop naar Zweden eerder dit jaar.
Hermelientje schreef:Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Dit topic toont dus aan dat er heel wat Bokkers zijn die ziektes voorwenden als ze ergens geen zin in hebben.![]()
Verder heeft Rath maar Pfeiffer en dat gaat bijna altijd wel over ook al kan het lang duren. Waar sommige Bokkers aan lijden is veel erger, chronische afgunst, ziekelijke neiging tot roddelen en onbedwingbare sensatiezucht. Als je pech hebt kun je daar je hele leven last van hebben.
Vala schreef:Nou, die zal er echt niet mee zitten hoor dat hij niet naar de OS gaat en de brokjes zijn in Duitsland vast ook heeeeel lekker!