Woest schreef:wat is er met zijn beenactie gebeurtIk heb het idee en het gevoel dat dit paard niet mijn optimaal is omdat hij "zijn" ruiter kwijt is. Sinds hij verkocht is geweest is de spark gewoon weg.
Ik blijf erbij, veel mensen hebben "een paar van hun leven" maar ik denk dat dit voor paarden ook geldt, dat ze "hun ruiter voor hun leven" hebben. Ene waarmee het enorm goed klikt en die elkaar super kunnen aanvoelen.
Ik denk dat hij da een beetje kwijt is.
Dat wilde ik net zeggen. Ik denk dat Totilas niet lekker in zijn vel zit en misschien wel een vorm heeft van liefdesverdriet.
Als je hem terug zou halen naar Edward, dan zal dit paard waarschijnlijk weer langzaam de oude worden. Ik ben niet kleinzerig, maar als je dit ziet gebeuren dan wil je hem liever gisteren dan vandaag nog terug halen omdat dit gewoon erg sneu is voor het paard!
Ik heb het idee en het gevoel dat dit paard niet mijn optimaal is omdat hij "zijn" ruiter kwijt is. Sinds hij verkocht is geweest is de spark gewoon weg.
een regelrechte schande, dat ze hem nog buiten durven laten komen... Niet meer om aan te zien dat arme scharminkel, een slachtpaard ie het geworden.
Je zou hem 5 cent geven als je hem tegen kwam. Arme, arme Totilas... Om te janken... En dan nog mishandelen ook, een scheef paard door een GP proef dwingen... Pfff... Knoop hem op! Bind hem aan de schandpaal! Zoals vroeger! Dát zal ze leren om de wonderhengst zo te mishandelen...