Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:50

eigenlijk zou ik het ontzettend grappig vinden als EG toot terug kreeg en hem weer de sterren van de hemel liet lopen

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:51

Dat zou eens leuk zijn! :#

_Liselot

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:53

Het zou natuurlijk mooi zijn als Edward Totilas weer tot zijn beschikking krijgt. Al weet ik niet wanneer de verwachtingen hoger zouden zijn, toen MAR Totilas te rijden kreeg of wanneer Edward en Totilas aan een 'tweede ronde' beginnen..

Sjoukie1305

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:54

Alleen die foto zegt mij al waarom ze weer een paar moeten worden, wat een liefde! En dat de os dan niet gereden kan worden, lekker jammer! Belangrijkste lijkt mij dat Ed en totilas weer als een magisch team door de baan gaat met beide zeer veel plezier, dan komen de wedstrijden vanzelf weer!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:54

Het is wel bijzonder hoe sommigen hier lijken te genieten van scenario's waar Nederland als paardensportland niet sportief beter van wordt :?

Stel dat Glock Totilas koopt (of de sportrechten) en hem uit laat brengen door Gal, dan is dat toch alleen maar goed voor de sport in Nederland? Daarnaast is er toch niets op tegen om Gal dat persoonlijk te gunnen?

Ik hoop echt dat ze Totilas morgen al in Harskamp neerzetten, volgens mij wordt iedereen daar beter van.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:55

Ik zeg doen, maar vraag me dan of of ze alleen de sportrechten willen kopen?
(excuus als het al op vorige pagina's stond)

Embe

_Liselot schreef:
Het zou natuurlijk mooi zijn als Edward Totilas weer tot zijn beschikking krijgt. Al weet ik niet wanneer de verwachtingen hoger zouden zijn, toen MAR Totilas te rijden kreeg of wanneer Edward en Totilas aan een 'tweede ronde' beginnen..

Dat ligt er maar net aan hoe er met de media omgegaan wordt... Wat dat betreft hebben ze kunnen leren van PS/MAR hoe het niet moet :')
Laatst bijgewerkt door Embe op 09-02-12 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Embe schreef:
Umeo schreef:
MAR kan idd niet rijden. Hij rijdt toch ook maar grand prix op olympisch niveau. Kan toch iedereen :+

MAR kan best rijden, maar niet op het niveau dat er voor hem gekocht was... misschien te weinig ervaring, misschien te weinig ruitergevoel. Wie zal het zeggen. :(:)

MAR kan volgens mij uitstekend rijden.

En als je op dat niveau rijdt, moet je imo toch wel enige vorm van ruitergevoel hebben, lijkt me. Persoonlijk zou ik me in de handjes knijpen met zijn ervaring en gevoel. Ik hang de stijl niet aan, dat is anders wat, maar een slecht ruiter is hij dacht ik niet.
_Liselot schreef:

Ik weet dat wel :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:56

speedfiets_2 schreef:
eigenlijk zou ik het ontzettend grappig vinden als EG toot terug kreeg en hem weer de sterren van de hemel liet lopen

Jaa idd! Kunnen ze geen weddeschapje houden. Als Totilas en edward gal net zo succesvol wordt als eerst. Dan mogen ze in ieder geval de sportrechten kopen! :D

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:56

Equimotion schreef:
Het is wel bijzonder hoe sommigen hier lijken te genieten van scenario's waar Nederland als paardensportland niet sportief beter van wordt :?

Volgens mij zijn dat onze Duitse medebokkers...

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:57

Wat en soap is dit geworden.....

Om heel eerlijk te zijn interesseert het me geen biet wie er op Toot rijdt. Maar ik wil gewoon weer genieten van dat paard dat mij in vervoering bracht en koude rillingen, waterlanders en opvliegers tegelijk gaf. Iedere keer weer was ik met stomheid geslagen als Totilas trots door de baan ging alsof hij over de wolken danste, zo'n paard, zo'n performance, zo'n gratie en schoonheid was nog nooit eerder in de ring vertoond.
Van een andere/volgende ruiter die Toot onder het zadel aan het publiek laat zien verwacht ik ten minste hetzelfde effect als wat de combi Gal-Toot bij me naar boven wist te halen. En of dat nu met Gal is of voor mijn part met Nick van Laer; als het minstens zo goed was als ooit met Gal ben ik blij want dat doet het paard recht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:58

Zij houden de weddenschap, en de opbrengst wordt gedoneerd aan Yamcha. Goed idee! :Y)
Floor_x schreef:
Equimotion schreef:

Volgens mij zijn dat onze Duitse medebokkers...

Dat zal het zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:58

Maar zolang Rath niet afstapt, is er nog geen sprake van een nieuwe ruiter.

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:59

Ik hoop echt dat Totilas weer terug komt bij Edward. Hij verdient het gewoon!
Edward en totilas zijn gewoon een topteam!

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:59

Ik hoop dat Tootje weer terug gaat naar Gal. Dan kan je weer genieten van de geweldige prestaties.
Misschien moeten we maar sponseren met ze allen, ik heb er best 10 euro voor over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:01

Lovely schreef:
Maar zolang Rath niet afstapt, is er nog geen sprake van een nieuwe ruiter.

Pas op, straks denken ze van jou ook dat je stiekem Duits bent :D

Al spreek je een waar woord, je kunt er onmogelijk met zijn tweeën op.

Ik ga er vandoor mensen, mijn monster met GP-talent moet bekapt worden :)

Main

Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:04

Ik zeg: DOEN!
Hoop t echt...!

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:06

Citaat:
Ik weet dat wel

Ik wilde dat ik zo wijs was als jij... :+ MAR heeft tot nu toe echt niet laten zien dat hij over voldoende kwaliteit bezit. Het is niet voor niets dat Totilas aan verschillende andere duitse ruiters is aangeboden. Doordat mw. L. de sportrechten kocht mocht hij er op rijden. MAR/Ps/AL hebben tot nu toe laten zien dat ze allerlei 'smoesjes' nodig hebben, precies diegene die eerder in het topic genoemd werden om excuses te maken voor het falen van de combi. Maar het ligt natuurlijk nooit aan MAR/PS/AL. Of toch, die ene keer na dat erbarmelijke optreden in Rotterdam.
Laatst bijgewerkt door Embe op 09-02-12 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:06

Embe schreef:
Citaat:
Ik weet dat wel

Ik wilde dat ik zo wijs was als jij... :+ MAR heeft tot nu toe echt niet laten zien dat hij over voldoende kwaliteit bezit. Het is niet voor niets dat Totilas aan verschillende andere duitse ruiters is aangeboden. Doordat mw. L. de sportrechten kocht mocht hij er op rijden. MAR/Ps/AL hebben tot nu toe laten zien dat ze allerlei 'smoesjes' nodig hebben, precies diegene die eerder in het topic genoemd werden om excuses te maken voor het falen van de combi. Maar het ligt natuurlijk nooit aan MAR/PS/AL. Of toch, die ene keer na dat embarmelijke optreden in Rotterdam.

Wie is AL?

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:09

Laatst bijgewerkt door Paddenpad op 09-02-12 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

indian_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:09

*\o/* *\o/* *\o/*
Dat zou nog eens geweldig zijn. Zowel voor Edward en ik denk ook voor Totilas. Deze combi heeft zo'n band die kan niemand evenaren.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:10

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:12

Ik leg tien euro bij als PS met een absurd bedrag komt en Glock (nog) niet genoeg geld heeft :') wie doet er mee?

mylittlejoy

Yamcha schreef:
:')

Welkom in de paardenwereld.

Regel 1: het ligt nóóit aan de ruiter. Nooit. Wat zei ik? Nooit. Uh..... ik meen het, echt nooit.
Het ligt aan de jury, die is partijdig. Paard had er geen zin in vandaag. De andere ploeg ging voor show en niet voor goed rijden. Toot is niet lekker. Edward is misselijk. Adelinde heeft haar periode, en Parzival schrok van de bloembakken.

Intussen kocht PS onze Toot, en MAR kan niet rijden.

Dát gedeelte heeft MAR en consorten dan iig wel onder de knie: te kort een combinatie, blessures, te weinig tijd om los te rijden, etc. :') Maar het ligt nooit aan MAR.

Ik denk overigens dat MAR echt wel leuk kan sturen. Maar de klik met Totilas - voorzover ik dat kan beoordelen - ontbreekt.

Floor_x