Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Liselot schreef:Het zou natuurlijk mooi zijn als Edward Totilas weer tot zijn beschikking krijgt. Al weet ik niet wanneer de verwachtingen hoger zouden zijn, toen MAR Totilas te rijden kreeg of wanneer Edward en Totilas aan een 'tweede ronde' beginnen..
Embe schreef:Umeo schreef:MAR kan idd niet rijden. Hij rijdt toch ook maar grand prix op olympisch niveau. Kan toch iedereen
MAR kan best rijden, maar niet op het niveau dat er voor hem gekocht was... misschien te weinig ervaring, misschien te weinig ruitergevoel. Wie zal het zeggen.
_Liselot schreef:Het zou natuurlijk mooi zijn als Edward Totilas weer tot zijn beschikking krijgt. Al weet ik niet wanneer de verwachtingen hoger zouden zijn, toen MAR Totilas te rijden kreeg of wanneer Edward en Totilas aan een 'tweede ronde' beginnen..
Floor_x schreef:Equimotion schreef:Het is wel bijzonder hoe sommigen hier lijken te genieten van scenario's waar Nederland als paardensportland niet sportief beter van wordt
Volgens mij zijn dat onze Duitse medebokkers...
Citaat:Ik weet dat wel
Embe schreef:Citaat:Ik weet dat wel
Ik wilde dat ik zo wijs was als jij...MAR heeft tot nu toe echt niet laten zien dat hij over voldoende kwaliteit bezit. Het is niet voor niets dat Totilas aan verschillende andere duitse ruiters is aangeboden. Doordat mw. L. de sportrechten kocht mocht hij er op rijden. MAR/Ps/AL hebben tot nu toe laten zien dat ze allerlei 'smoesjes' nodig hebben, precies diegene die eerder in het topic genoemd werden om excuses te maken voor het falen van de combi. Maar het ligt natuurlijk nooit aan MAR/PS/AL. Of toch, die ene keer na dat embarmelijke optreden in Rotterdam.
Yamcha schreef:
Welkom in de paardenwereld.
Regel 1: het ligt nóóit aan de ruiter. Nooit. Wat zei ik? Nooit. Uh..... ik meen het, echt nooit.
Het ligt aan de jury, die is partijdig. Paard had er geen zin in vandaag. De andere ploeg ging voor show en niet voor goed rijden. Toot is niet lekker. Edward is misselijk. Adelinde heeft haar periode, en Parzival schrok van de bloembakken.
Intussen kocht PS onze Toot, en MAR kan niet rijden.