russel schreef:Repelsteeltje jij moet zelf weten wat je wil geloven. Dat voor jouw de grond hier hetzelfde is als in Frankrijk, mag hoor. We hebben ook zo een fantastische zomer gehad de kwaliteit is daarom ook zo fantastisch. maar dat weet jij met je geanalyseerde hooi en dat geloof ik nou weer net niet, maar tja....
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat jij het allemaal zo mooi maakt om je vrij te spreken...
Jammer dat jij nog steeds gelooft dat jouw shet er voor kiest...als jij zo denkt dan is het einde voor mij bereikt. Sneu voor het dier...en maak jij jezelf maar wijs dat jouw landje een gladde toestand is en dat de shet daar geen last van heeft en dat gewoon hooi geen fructanen bevat, ze daar niet dik van worden en dat hoefbevangenheid niet pijnlijk is, alleen in de zomer worden ze geadviseerd om in de natte meegevende ondergrond te zetten, in de winter hoeft de grond niet zacht te zijn voor bevangen paarden...weer wat geleerd.
Natuurlijk wordt ook graszaadhooi bespoten, maar wel even wat minder dan hier in Nederland. Je mag het adres van mijn fouragehandelaar, kan je meteen even testen waar zijn ladingen vandaan komen......want zoals jij ook weet is er niet veel droog hooi meer te kopen hier in Nederland, toch??? Of was dat ook een fabeltje afgelopen zomer?? Tja weet niet...???
Russel, heb je de foto's enkele pagina's terug van het land gezien? Ik wil me niet bemoeien, maar daar is toch duidelijk op te zien dat alles vlak is (grotendeels)?