Blessure voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prestige___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 04:04

play_coy schreef:
daar gaan we weer..de grand prix ruiters van http://www.bokt.nl zullen even haarfijn uitleggen hoe rath zijn paard moet rijden. ieder paard heeft een andere gebruiksaanwijzing, en jullie heben natuurlijk allemaal al ns op totilas gezeten en weten precies hoe hij wel en niet moet worden getraind, Kom op zeg. We hebben het niet over een haflinger die een dressuurproefje aflegt, Is een machtige hengst om te zien. wij weten ook niet hoe het paard in het werk is, dus ja.. we hebben allemaal een hekel aan 'beste stuurlui staan aan wal'.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

mylittlejoy

Re: Blessure voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:09

Aangezien we nog steeds geen Grand-Prix-diploma hebben moeten overleggen bij inschrijving op bokt, mogen we een mening hebben over alle topics die op Bokt lopen. Daarnaast hoef je zelf geen Grand Prix te rijden om fouten bij iemand op dat niveau te zien. (Waar ik niet mee wil impliceren dat dat in het geval van Rath zo is)

Zelf ben ik gewoon geen fan van zijn rijstijl, ik mis er een flinke scheut chemie in. Technisch zal het wellicht best goed zijn, maar ik vind het gewoon niet prettig kijken. Mijn mening. Daarnaast vind ik het wel frappant dat hij alleen nog maar ellende heeft gehad met Toot en telkens weer een reden heeft om niet te starten of een verklaring voor tegenvallende resultaten.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:03

Is Tortillas duits voor Totilas? :+

Afbeelding

Needje

Re: Blessure voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:14

Totalloss was het toch?

tomason

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:16

M_D_H schreef:
de optie werd vanmorgen aangedragen door een vriendin van mij...
kennen jullie Lingh nog? liep op GP met Edward, ze waren behoorlijk goed en leuk samen :))
ze waren volgens mij ook eens een keer reserve voor het team op de os, maar zeker weten doe ik dat niet :n
in ieder geval, Lingh werd verkocht aan een Amerikaan :)
en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord...
Toot loopt op het hoogste niveau met Edward... wordt verkocht... en de ene blessure na de ander vindt plaats...
mischien... (ik zeg gewoon wat zou kunnen hoor, bijt mijn hoofd er niet af :o ik denk liever niet aan deze optie) maar mischien heeft Edward hem wel gewoon kapot gereden... zou kunnen toch?
ik bedoel maar, zoals die vriendin ook al zei: meerdere paarden van Edward zijn na verkoop gewoon nooit meer terug gekomen op het niveau dat ze liepen met Edward...

maar nogmaals... ik denk niet dat het deze optie is hoor :n

In mijn ogen gebeurt het toch wel vaker :o dat toppaarden worden verkocht. aan ruiters en je hoort er vervolgens niks meer van.

Prestige___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 04:51

tomason schreef:
M_D_H schreef:
de optie werd vanmorgen aangedragen door een vriendin van mij...
kennen jullie Lingh nog? liep op GP met Edward, ze waren behoorlijk goed en leuk samen :))
ze waren volgens mij ook eens een keer reserve voor het team op de os, maar zeker weten doe ik dat niet :n
in ieder geval, Lingh werd verkocht aan een Amerikaan :)
en daarna hebben we nooit meer wat van hem gehoord...
Toot loopt op het hoogste niveau met Edward... wordt verkocht... en de ene blessure na de ander vindt plaats...
mischien... (ik zeg gewoon wat zou kunnen hoor, bijt mijn hoofd er niet af :o ik denk liever niet aan deze optie) maar mischien heeft Edward hem wel gewoon kapot gereden... zou kunnen toch?
ik bedoel maar, zoals die vriendin ook al zei: meerdere paarden van Edward zijn na verkoop gewoon nooit meer terug gekomen op het niveau dat ze liepen met Edward...

maar nogmaals... ik denk niet dat het deze optie is hoor :n

In mijn ogen gebeurt het toch wel vaker :o dat toppaarden worden verkocht. aan ruiters en je hoort er vervolgens niks meer van.

gebeurd zo veel ! We horen niks meer van winningmood.. :( voor de springers onders ons :+

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:00

Winningmood de schimmel?? Die start gewoon met Luciana Diniz op bijna elke grote wedstrijd.

Ik denk dat het er vooral aan ligt naar wie de paarden verkocht worden, er zijn natuurlijk ook een hoop ruiters die gewoon niet met de topmee draaien maar wel het geld hebben om een paard te kopen die dat wel doet. Of ze het nou doen met het idee dat ze dan zelf ook die top in kunnen of niet weten we niet, maar niet al die paarden zijn kapot zodra ze verkocht zijn, er zijn er genoeg die ergens in het buitenland op concoursen lopen tussen de "niet bij de top horende paarden of ruiters".

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 12:49

Prestige___ schreef:

gebeurd zo veel ! We horen niks meer van winningmood.. :( voor de springers onders ons :+[/quote]

Winningmood presteerd juist pakken beter met Luciana, echt een super team hoor! Moet je eens meer naar de actualiteit kijken, denk ik :)