Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tafje schreef:Niet iedereen heeft zijn emoties op dezelfde manier onder controle. Niet iedereen is hetzelfde. Maar het hoort zeker bij het ondernemerschap c.q. deze topsport..
Fleur_V schreef:Maar waar staat dan dat Edward hem geen blik waardig gunt?
Dat hij het moeilijk vindt om naar de kur te kijken van Toot snap ik best.
In het interview laatst bij de NOS zei Edward zelfs dat hij een keer bij Toot langs was geweest, lijkt me raar als hij MAR dan geen blik waardig gunt..
spatter schreef:juist dat emotionele van Edward maakt waarschijnlijk dat hij zoveel uit een paard kan halen
Fleur_V schreef:Maar waar staat dan dat Edward hem geen blik waardig gunt?
Dat hij het moeilijk vindt om naar de kur te kijken van Toot snap ik best.
In het interview laatst bij de NOS zei Edward zelfs dat hij een keer bij Toot langs was geweest, lijkt me raar als hij MAR dan geen blik waardig gunt..
_San87_ schreef:Lovely schreef:Dat gejammer over de scheiding van Ed en Totilas moet ook eens afgelopen zijn, laten we het lijstje eens langs gaan van paarden die bij anderen weggehaald zijn en in Harskamp zijn beland?
Blijkbaar is dat 'anders'..
Ayasha schreef:Tafje schreef:Maar Imke heeft nog meer paarden van dat niveau (Toots?). Dat neemt de verwachtingen niet weg natuurlijk.
Die heeft Gal toch ook?
Lovely schreef:Ayasha schreef:
Die heeft Gal toch ook?
Nou, dat hebben we gezien. Toch gek dat bij Imke Voice en Toots als volledig inwisselbaar worden gezien, maar voor Edward ineens niet en snapt iedereen dat je met Sisther niet hetzelfde kunt bereiken als met Totilas.
_San87_ schreef:Lovely schreef:
Nou, dat hebben we gezien. Toch gek dat bij Imke Voice en Toots als volledig inwisselbaar worden gezien, maar voor Edward ineens niet en snapt iedereen dat je met Sisther niet hetzelfde kunt bereiken als met Totilas.
Dat is wel apart ja. Maar ik heb wel vaker het idee dat wanneer het om Edward gaat er met twee maten gemeten wordt.
Tendance schreef:Robin_S schreef:Even compleeeet off-topic: maar op de website van PS staat onder dekhengsten een foto van Totilas met Edward nog op. Mag dit eigenlijk? (beetje stomme vraag maar ik vroeg het me echt af)
Vast wel, want anders zou hij het vast niet doen. Helemaal als er geen copyright op de foto zat.
kinel schreef:Tafje schreef:Jammer dat de Hollandse ruiters niet te koop zijn anders had PS vast Edward én Adelinde naar Duitsland gehaald.
zal ook nog wel eens gebeuren net zoals in het voetbal. ik zou er niet raar van opkijken in ieder geval.
Liezewies schreef:Dressuur blijft een jurysport. Dit ten eerste. Totilas heeft nu met Rath dingen laten zien die evengoed dezelfde score mocht verdienen als onder Gal. Dit als eerste.
Als tweede, Rath is een super ruiter. Een heel klassiek opgeleide ruiter en dat zie je ook aan Totilas. Meer hals, veel meer rug. Mijn gevoel zegt dat hij inderdaad beter de tijd had gekregen om hem achter de schermen door en door te leren kennen. Een opgeleid grand prix paard rijden is nu eenmaal niet zomaar knopjes drukken. Toch niet als je naar de 80 procent en meer gaat.
Adeline heeft verdient gewonnen, Matthias zijn vijfde plaats was onterrecht, hij was te laag gerangschikt. En de 2de plaats (ben even de naam van de ruiter kwijt) die heeft die ook alleen maar gekregen omdat hij nu bij Sjef gaat trainen. Maar goed, daar mogen we niet te hard over klagen, want op iedere wedstrijd zal de (paarden)politiek wel wat inspraak hebben.