Ik bedoelde dat ze niet kon praten, haar punt heeft ze wel gemaakt!
julius_juut
Geplaatst: 18-06-11 13:13
NeverGiveUp schreef:
Hilaaaarisch
Inderdaad. En probeer je eens voor te stellen als die man keer op keer aan artsen en nieuwe kennissen moet uitleggen hoe hij aan zijn verwondingen komt... Uitleggen als bijzondere sportblessure?
Stom dat er zulke mensen bestaan... een merrie verkrachten, een ezel met een bezemsteel verkrachten... Tsja. Ik vraag me dan toch af wat er mis is met die mensen.
Komeet_lover
Geplaatst: 19-06-11 11:40
die man is een beetje TikTik DraaiDraai KopEraf ByeBye totaal GEEN medelijden.... ja ze mocht wel wat harder schoppen!
tja daar kan je natuurlijk een keer op wachten..... boontje komt om z'n loontje, totaal geen medelijden met die man. vraag me wel af hoe het is om dan zo iemand in je stal te vinden, ik bedoel kom je op stal vind je in een keer een kerel met z'n broek op z'n knieen buiten westen achter je paard.....
LiNdA1986
Geplaatst: 22-06-11 14:00
Whaha heerlijk voor die dader, hopelijk sterft hij eraan een pijnlijke dood. Jammer dat hij word geholpen in het ziekenhuis.
NeverGiveUp
Geplaatst: 22-06-11 14:01
julius_juut schreef:
NeverGiveUp schreef:
Hilaaaarisch
Inderdaad. En probeer je eens voor te stellen als die man keer op keer aan artsen en nieuwe kennissen moet uitleggen hoe hij aan zijn verwondingen komt... Uitleggen als bijzondere sportblessure?