DeMolenhoek schreef:Jasmijn76 schreef:ik snap niet dat je een paard van 10 miljoen in een andere rijstijl wil hebben...zou gewoon de knopjes volgen, dat werkte namelijk!
ben wel mee eens dat we rath/toot ook de tijd moeten gunnen..maar jeetje, waarom moeten ze nu al gelijk op wedstrijd...waarom gunnen ze elkaar niet de tijd om aan elkaar te wennen....maar dat zal het geld wel zijn wat speelt met rath en toot als speelbal!(wel een dure)
Toen hij maar niet op het wedstrijdterrein kwam schreeuwde 75% moord en brand. Nu hij eindelijk op het wedstrijdterrein staat, wil je hem er weer af? Tja, moesten ze me de hele tijd pushen om wedstrijden te gaan rijden zou ik na 3 maand ook wel gek worden en uiteindelijk op wedstrijd gaan.
hij had vanaf het begin moeten inzien dat hij niet in 5 maanden tijd een combie kon zijn en hij heeft genoeg kansen gehad om dat tegen de media te zeggen, en iedereen had dat begrepen...Rath is hier de prof hoor, hij had het moeten weten!!...jij en ik weten dat we zelfs met onze htk paard er langer over doen......Rath heeft dit onderschat...(of de mensen om hem heen, blijf er bij dat Rath/toot een speelbal zijn geworden van het grote geld)

maar ik bedoel dat hij ervaring probeert op te doen zodat hij in Rotterdam zo goed mogelijk voor de dag kan komen