Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zipje71 schreef:_San87_ schreef:
Dat jij hier nu voor Rath loopt te verkondigen dat het makkelijker is een combinatie te vormen met een GP-toppaard. Dat is bullshit, sommige mensen worden nooit een combinatie met hun paard. En het gaat echt niet altijd van een leien dakje.
Nee dat klopt, maar danhad ie lekker een voorbeeld aan anky moeten nemen en langer moeten wachte, als dat zo zou zijn. Ik blijf bij mijn standpunt dat het opleiden naar GP een langer traject nodig heeft dan het vormen van een combinatie tussen 2 gevestigde individuen.
Dat dit wel eens niet lukt, dat is weer een heel ander verhaal. Had Paul S Rath maar eerst moeten laten proefrijden. Doen wij toch ook als we paardje kopen
sarabande schreef:_San87_ schreef:hij heeft wel gewonnen.
Nou als hij zich op dat niveau blijft manifesteren, blijft hij ook wel winnen, maar ik dacht dat de OS Londen het uitgangspunt was.
Gewoon wat langer oefenen en dan op het niveau gaan starten dat Totilas waardig is, pas dan kan je er wat van zeggen
zipje71 schreef:Adil schreef:Wie zegt dat? Jij? Mag ik vragen vanuit welke persoonlijke ervaringen jij daar spreekt?
nou ik heb op veel doorgereden paarden (z en hoger) mogen rijden en dat ging me makkelijker af dan om zelf verder dan het M te komen.
zipje71 schreef:nou als hij al heeft proefgereden is dat gebeurd nadat PS totilas gekocht heeft. Maar je praat er nu gewoon weer omheen, hij had gewoon geduld moeten hebben en niet binnen 5 mnd. Europees kampioen willen worden.
En misschien hoort hij wel bij het groepje ruiters dat idd nooit een combi wordt met zijn paard, zoals jijzelf al eerder aanhaalde
Adil schreef:Ik zou niet durfen mezelf met iemand als Rath te vergelijken. Ik heb niet het talent om ooit aan de top te komen, maar ik heb wel al veel paarden gereden en ken de moeilijkheid van het rijden, ook op een paard wat alles al kent.
sarabande schreef:_San87_ schreef:hij heeft wel gewonnen.
Nou als hij zich op dat niveau blijft manifesteren, blijft hij ook wel winnen, maar ik dacht dat de OS Londen het uitgangspunt was.
Gewoon wat langer oefenen en dan op het niveau gaan starten dat Totilas waardig is, pas dan kan je er wat van zeggen
zipje71 schreef:Adil schreef:Ik zou niet durfen mezelf met iemand als Rath te vergelijken. Ik heb niet het talent om ooit aan de top te komen, maar ik heb wel al veel paarden gereden en ken de moeilijkheid van het rijden, ook op een paard wat alles al kent.
En wie vergelijkt zichzelf dan met Rath? Ik zeer zeker niet
zipje71 schreef:_San87_ schreef:[
Waar staat dat hij binnen vijf maand Europees Kampioen wil worden dan?Dat heb ik nergens zien staan?
Dat is wat er naar buiten is gebracht na aankoop van totilas door PS en de hele zwik eromheen
imaudy schreef:Volgens mij is hij vroeg gestart om fokkers over te halen om met totilas te dekken. Het loopt nog niet helemaal met rath, maar ook onder Rath is het een sympathiek paard.
Ziet er wel een beetje uit alsof Totilas wat veel getraind wordt en daardoor de concentratie wat verliest.
zipje71 schreef:Rath gaf aan dat hij met Totilas in het outdoor seizoen van 2011 wil beginnen met op wedstrijd te gaan. Hij lijkt goed met de druk die er rond het rijden van Totilas hangt, om te gaan: "Ik ben niet bang om op wedstrijd in Rotterdam te gaan. Als ik me kwalificeer zou ik heel blij zijn." "Toen ik de eerste of de tweede keer op Totilas reed, dacht ik wel na over die druk want wat Gal heeft bereikt is gewoon ongeloofelijk. We zullen hard werken om die prestaties te evenaren. Ik verwacht niet om twee nieuwe wereldrecords te rijden in de eerste wedstrijd. Ik ga proberen te starten waar Edward eindigde. "
Met rotterdam bedoelt MR de EK 2011
Marleen74 schreef:Jullie (degene die het doen ) kunnen zeiken wat je wil......ik vond het er voor de eerste keer goed uit zien.Ik zou van de spanning gewoon vergeten aan welke kant ik moet opstappen,lol.Zo veel mensen ,camera`s,bokt critici......
Daarnaast vond ik er een bepaalde rust vanuit gaan.....
zipje71 schreef:Rath gaf aan dat hij met Totilas in het outdoor seizoen van 2011 wil beginnen met op wedstrijd te gaan. Hij lijkt goed met de druk die er rond het rijden van Totilas hangt, om te gaan: "Ik ben niet bang om op wedstrijd in Rotterdam te gaan. Als ik me kwalificeer zou ik heel blij zijn." "Toen ik de eerste of de tweede keer op Totilas reed, dacht ik wel na over die druk want wat Gal heeft bereikt is gewoon ongeloofelijk. We zullen hard werken om die prestaties te evenaren. Ik verwacht niet om twee nieuwe wereldrecords te rijden in de eerste wedstrijd. Ik ga proberen te starten waar Edward eindigde. "
Met rotterdam bedoelt MR de EK 2011
imaudy schreef:Volgens mij is hij vroeg gestart om fokkers over te halen om met totilas te dekken. Het loopt nog niet helemaal met rath, maar ook onder Rath is het een sympathiek paard.
Ziet er wel een beetje uit alsof Totilas wat veel getraind wordt en daardoor de concentratie wat verliest.
Embe schreef:'ik ga properen te starten waar Edward eindigde' is dus geheel niet gelukt. Het was een wedstrijd met een klein deelnemersveld waar niemand zijn eerste paard startte. Ik ben van mening dat als je zulke uitspraken doet je onprofessioneel bezig bent en als je serieus genomen wilt worden op wereldbeker niuveau je echt wel wat meer moet laten zien.