Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vie schreef:Leuk! Ik heb dankzij Bokt enkele nieuwe vrienden gemaakt waar ik heel blij om ben! Enkele zijn héél goede vriendjes geworden; Briggie (Olympia), Marylon (Leo) en sinds kort ook mijn buitenrij- en stalmaatje Carmen (tweety_be). Dankzij haar en dus ook Bokt, ben ik op mijnhuidige top-stal (of zeggen we weide?) gekomen!
Toen ik nog mod was, ben ik door een heel zware tijd gegaan. Ik ben heel blij dat het team én zwarte Bokkers me toen zo gesteund hebben. En weet je wat ik van jou en Bart heel fijn vond Eline? Toen ik gestopt was, kreeg ik nog een E-card van jullie rond de feestdagen, de eerste sinds mijn vader overleed. Dat vond ik ontzettend fijn, jullie hebben het hart op de juiste plaats!
Sjimmy schreef:Zo herkenbaar nog bokt in 2001, en ook al die users daar... jammer dat ze (volgens mij) niet allemaal even actief meer zijn.
Toen kon het ook nog dat je voor 1 dag opeens een andere naam had. Ik had mijn HBO diploma gehaald, en mocht dus ing. voor m'n naam zetten, maar ik vond dat zo'n onzin en stom. Toen had Bart opeens Ing. Sjimmy van mij gemaakt
en maarten die Purno was