Tuurlijk denk ik ook van: Kom zet je eroverheen...
maar als dat hun mening is hebben wij het te respecteren.
En ik denk niet dat zij het stukje wat jij hebt dikgedrukt, zo bedoelde als jij het nu doet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:nikilover schreef:dat hoeft ook niet zo te zijn...goh ik ben het in beide topics niet echt met je eens!
Tuurlijk denk ik ook van: Kom zet je eroverheen...
maar als dat hun mening is hebben wij het te respecteren.
En ik denk niet dat zij het stukje wat jij hebt dikgedrukt, zo bedoelde als jij het nu doet.
Mijn god mens, ga iemand anders vervelen, die smilies erachter negeren we maar gemakshalve of wat
Johanna59 schreef:Lante: totilas is veel meer Duits als Nederlands. In de moederlijn, zit verschrikkelijk veel Duits bloed. Dus Nederlands gefokt paard..........................En Gribaldi ( wat zullen de Duitsers gehuild hebben, toen hij verkocht werd naar Nederland) is ook Duits.....
Trice schreef:D'r was net nog een reactie dat Matthias Allexander alles heeft gekregen, qua kansen...
Maar als hij zelf geen greintje talent zou hebben gehad, dan had hij alle dressuurpaarden van de wereld onder zijn kont kunnen hebben, maar nooit een topprestatie kunnen hebben gemaakt.
Ik vind het persoonlijk nogal laag om zo'n topruiter de grond in te stampen.
Want zeg nou zelf, hoeveel van de mensne hier zouden bij het aanbieden van zo'n kans, deze niet met beide handen hebben aangegrepen?
Toot blijft nu tenminste in de topsport, waar hij thuis hoort!
katharinaa93 schreef:Nee dat ben ik absoluut niet met je eens.
Rij zelf ook hoog in de dressuursport, en ik denk dat je echt heel erg dom bent als je deze kans aan zou nemen. Met dit paard kun je alleen maar verliezen, niemand kan edward op die manier evenaren.
Daar ben ik heilig van overtuigd.
Rath wint met totilas, waarom? omdat het totilas is. En niet omdat hij hem zo goed rijd.
No way!
zou je die kans aannemen, ben je erg dom en wil je gewoon dat mensen je de grond intrappen.
Ik zeg absoluut niet dat Rath niet kan rijden, hij rijd erg goed. maar totilas belongs to edward, en niet matthias.
Past niet, hoort niet, zal nooit op die manier gaan werken. ]