Het zou zonde zijn als dit topic op slot moet dus graag on topic blijven en met arguementen op de inhoud van een post reageren in plaats van op de persoon.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zipje71 schreef:http://www.trakehnercontact.nl/
Hier staat een mooi stuk op dat ook heel veel Duitsers het betreuren dat de combi Edward-Totilas uit elkaar is.

netam12 schreef:Ik hoorde net op de radio dat veel ruiters in Duitsland niet op Totilas willen rijden. De reden hiervan is dat ze dan beneden niveau rijden. Totilas heeft al zulke mooie prijzen behaald en wanneer hij dan lager uit komt dan wat hij heeft behaald ga je er weer op achteruit. Dit werd net op de radio verteld

Bloodymary schreef:Ik vind het maar dom, dan zouden die dus liever maar hun hele leven 6e blijven, terwijl ze de kans hebben om 1e te kunnen worden. Maar dat doen ze dan niet uit angst dat ze maar 6e worden. Snap ik niet!

Bloodymary schreef:Ik zie al dat een Formule 1 coureur zegt, oh nee, ik wil niet bij Ferrari rijden, want die zijn te vaak kampioen geweest...
Bloodymary schreef:Ik zie al dat een Formule 1 coureur zegt, oh nee, ik wil niet bij Ferrari rijden, want die zijn te vaak kampioen geweest...

easygoing schreef:Bloodymary schreef:Ik zie al dat een Formule 1 coureur zegt, oh nee, ik wil niet bij Ferrari rijden, want die zijn te vaak kampioen geweest...
Hoe kan je nou een auto met een paard vergelijken?
Dus als jij op Bonfire gaat zitten knal je er zo even zonder problemen een geweldige Z proef uit?
Zo werkt het echt niet helaas.