Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Johanna59 schreef:smeetjoew schreef:Als de veulens die komend jaar geboren zullen worden, tegenvallen, dan eet ik m'n schoen op. Topmerries zijn drachtig van Totilas, hoe kan daar nou een krom ding uit komen? Dus tegenvallen zal het niet.
Waarom werden er alleen topmerries door Totilas gedekt??
Een hengst kan bewijzen hoe goed hij is, door juist minder kwalitatief goede merries te dekken.
Nu ligt de kwaliteit van de veulens straks bij de merries. Hier is zooooo goed over nagedacht.
En iedereen is er in gestonken!!!
Johanna59 schreef:Waarom werden er alleen topmerries door Totilas gedekt??
Een hengst kan bewijzen hoe goed hij is, door juist minder kwalitatief goede merries te dekken.
Nu ligt de kwaliteit van de veulens straks bij de merries. Hier is zooooo goed over nagedacht.
En iedereen is er in gestonken!!!
petraaken schreef:Nee, maar ik denk niet dat Toot bij hem de sport in gaat. Sandro Hit is na zijn wereldtitel in Verden ook niet meer in de sport uitgebracht maar enkel voor de dekdienst gebruikt.
Focussed schreef:Tafje schreef:Visser je bent een klootz*k!! Koop een Staatslot als je geld wilt zien, maar dit kun je gewoon niet maken!! En aan een handelaar? Waarom niet alleen een deel verkopen en hem in Nederland houden.. Eikel
Ik ben het helemaal met je eens, wat ontzettend zonde, bah
Kaaaren schreef:hadden ze niet nog heeeel eeeven kunnen wachten tot 2012?!
Hoop dat edward nog ergens een nieuwe topperd vandaan kan vissen.. anky is het het nog niet gelukt.