Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.vandaalen schreef:pff ik kan me vergisen hoor maar volgens mijn draai ik op voor de kosten van het saneeren maar goed ben niet voor niets 7 uur per dag me tijd aan hety besteden om een asbest bedrijf te vinden maar goed wat maakt het ook uit zo lang je hier maar niets negatief over john zegt !!!!
nou ja boeien ik weet hoe het zit en daar gaat he tom

_Nann_ schreef:Ik hoop idd ook voor john en anous dat dit zo snel mogelijk allemaal achter de rug is...
En ik weet ook wel dat ecoloss enz. eerst weg moet zijn
Neemt niet weg dat je idd alvast een bedrijf kunt contacen over eventuele schoonmaak.
Ik hoop iig dat voor alle betrokken partijen dit zo spoedig mogelijk verholpen gaat worden.
) spettertjuh schreef:Voordat iedereen nu weer zijn eigen conclusies gaat trekken over het wel en wee van wel of geen asbestsaneringsbedrijf inhuren en door wie zal er toch eerst gewacht moeten worden totdat de gemeente, Ecoloss en partners vertrekken van de boerderij en erg veel haast hebben deze mensen niet, dat kan ik de meelezers wel vertellen. Ze zitten met de regelmaat van de klok lekker buiten in het zonnetje koffie te drinken![]()
Ik wil het niet voor Mark opnemen maar ook hij kan niet eerder actie ondernemen voordat de boerderij teruggegeven wordt en ik neem aan dat hij offertes aan het aanvragen is om ervoor te zorgen dat wij zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van de stallen en onze spullen en ook de huizen, zeker van John en Anushka.
Het zou verstandig zijn Mark om een bedrijf te nemen buiten de regio Zuid-Holland ivm belangenverstrengeling met de Gemeente Middendelfland

) (hier weet ik verder niets van hoor, kan zijn dat je dat wel doet) 
Marjo_Wystan schreef:spettertjuh schreef:Voordat iedereen nu weer zijn eigen conclusies gaat trekken over het wel en wee van wel of geen asbestsaneringsbedrijf inhuren en door wie zal er toch eerst gewacht moeten worden totdat de gemeente, Ecoloss en partners vertrekken van de boerderij en erg veel haast hebben deze mensen niet, dat kan ik de meelezers wel vertellen. Ze zitten met de regelmaat van de klok lekker buiten in het zonnetje koffie te drinken![]()
Ik wil het niet voor Mark opnemen maar ook hij kan niet eerder actie ondernemen voordat de boerderij teruggegeven wordt en ik neem aan dat hij offertes aan het aanvragen is om ervoor te zorgen dat wij zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van de stallen en onze spullen en ook de huizen, zeker van John en Anushka.
Het zou verstandig zijn Mark om een bedrijf te nemen buiten de regio Zuid-Holland ivm belangenverstrengeling met de Gemeente Middendelfland
Karin ben je al in zo'n pak gegaan om spullen te halen? Ik denk helaas dat de saneerders een aantal maal pauzes moeten nemen, je krijgt 35% minder zuurstof, met dit weer en in die pakken ben je echt niet blij... Denk helaas ook een wet
) niet was, via de gemeente. ThePast03 schreef:Uit de boktregels http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels : Het openbaar maken van privégegevens, of privécommunicatie is niet toegestaan.
Ik heb wat berichten verwijderd, graag geen privecommunicatie meer openbaar maken.

easygoing schreef:John, als ik jou was zou ik niet vragen om dit topic te sluiten.
Er is geen sensatie, wel zijn er mensen die meedenken en bereid zijn om spullen te geven/lenen aan de gedupeerde.
Dat is veel belangrijker dan wat een aannemer hier te vertellen heeft, hij maakt alleen zichzelf belachelijk.
en zijn berichten zijn niet te lezen en grof,met zijn op.getiefd!!!
,ook al ben je misschien gefrustreerd.kampioen schreef:ik weet nu dat jullie maar een met de vinger aan wijzen in jullie ogen kan John niets fout doen maar ik kan jullie nog meer vertelen. Ik vindt het niet reeel om nu alleen met zijn alle mark de schuld te geven. Hij heeft de eerste tijd ook nog voor verblijf gezorgt van enkele bewoners. Ik weet dat hij ook opzoek is naar een bedrijf die het betaalbaar doet.Maar als het te lang duurt kan het natuurlijk ook voor meer geld.
Eigenlijk zijn jullie net zo dom als jullie op een manege gaan staan waar zoveel asbest in is verwerkt.
Als jullie dat ook wisten zijn jullie net zo schuldig dus steek even de hand in eigen boezem.
easygoing schreef:John, als ik jou was zou ik niet vragen om dit topic te sluiten.
Er is geen sensatie, wel zijn er mensen die meedenken en bereid zijn om spullen te geven/lenen aan de gedupeerde.
Dat is veel belangrijker dan wat een aannemer hier te vertellen heeft, hij maakt alleen zichzelf belachelijk.