Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 12:06

pff ik kan me vergisen hoor maar volgens mijn draai ik op voor de kosten van het saneeren maar goed ben niet voor niets 7 uur per dag me tijd aan hety besteden om een asbest bedrijf te vinden maar goed wat maakt het ook uit zo lang je hier maar niets negatief over john zegt !!!!

nou ja boeien ik weet hoe het zit en daar gaat he tom

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 12:17

Duidelijk toch meneer van Dalen!, want zo kwam het niet over ;) .
Alleen rot voor John dat op tv gezegd wordt dat hij niks doet aan de reiniging en hij ook nog eens van achter wordt gefilmpd......
Ik ben nogal principieel en had HVN gebeld en gezegd: Ik ben de aannemer en ik voel me verantwoordelijk en zus en zo en wil graag rectificatie, want dit is niet waar.
Maar wie weet heb je dat gedaan, wie ben ik?

Wat ik wel grappig vind, is dat je als aannemer tijd hebt om midden op de dag op mijn antwoord te reageren......zou zeggen dat je misschien moet werken of bezig bent met je 7 uur per dag zoeken naar een asbestbedrijf.......wat doe je dan op bokt.......maar goed nogmaals wie ben ik??

Vindt het alleen super erg voor de gedupeerden!!

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:55

vandaalen schreef:
pff ik kan me vergisen hoor maar volgens mijn draai ik op voor de kosten van het saneeren maar goed ben niet voor niets 7 uur per dag me tijd aan hety besteden om een asbest bedrijf te vinden maar goed wat maakt het ook uit zo lang je hier maar niets negatief over john zegt !!!!

nou ja boeien ik weet hoe het zit en daar gaat he tom

Nou, dan ga ik het je maar wat makkelijker maken: http://www.asbestsaneringsbedrijven.nl/

Als je dan ook even gaat bellen/aktie gaat ondernemen ipv een beetje op internet te lummelen, kunnen John en Nous weer snel uit hun tentje.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 14:00

@ vandalen;

Ik wil niet vervelend zijn, maar 7 uur per dag zoeken en nog steeds niets gevonden?

Als ik alleen op google al het woord asbest sanering in typ, rollen dr al meer dan 10 bedrijven uit...
kwestie van bellen lijkt me?

Niet om het een of ander, maar ik snap idd niet waar je dan de tijd vandaan haalt om op bokt te reageren. ( mits je goed nieuws hebt natuurlijk over de situatie) ;-)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 14:28

Voordat iedereen nu weer zijn eigen conclusies gaat trekken over het wel en wee van wel of geen asbestsaneringsbedrijf inhuren en door wie zal er toch eerst gewacht moeten worden totdat de gemeente, Ecoloss en partners vertrekken van de boerderij en erg veel haast hebben deze mensen niet, dat kan ik de meelezers wel vertellen. Ze zitten met de regelmaat van de klok lekker buiten in het zonnetje koffie te drinken :(

Ik wil het niet voor Mark opnemen maar ook hij kan niet eerder actie ondernemen voordat de boerderij teruggegeven wordt en ik neem aan dat hij offertes aan het aanvragen is om ervoor te zorgen dat wij zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van de stallen en onze spullen en ook de huizen, zeker van John en Anushka.

Het zou verstandig zijn Mark om een bedrijf te nemen buiten de regio Zuid-Holland ivm belangenverstrengeling met de Gemeente Middendelfland

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 14:31

Ik hoop idd ook voor john en anous dat dit zo snel mogelijk allemaal achter de rug is...

En ik weet ook wel dat ecoloss enz. eerst weg moet zijn ;-)
Neemt niet weg dat je idd alvast een bedrijf kunt contacen over eventuele schoonmaak.

Ik hoop iig dat voor alle betrokken partijen dit zo spoedig mogelijk verholpen gaat worden. :)

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 14:55

_Nann_ schreef:
Ik hoop idd ook voor john en anous dat dit zo snel mogelijk allemaal achter de rug is...

En ik weet ook wel dat ecoloss enz. eerst weg moet zijn ;-)
Neemt niet weg dat je idd alvast een bedrijf kunt contacen over eventuele schoonmaak.

Ik hoop iig dat voor alle betrokken partijen dit zo spoedig mogelijk verholpen gaat worden. :)

Precies, ecoloss weg, sanering in de startblokken. Zeker nu het vakantie is zou het voor een saneringsbedrijf wel handig zijn als ze weten dat ze zich paraat moeten houden.
Verder trek ik geen conclusies,maar geef een reaktie op de berichtjes van Mark.(Waarbij ik hem nog help ook ;) )

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:11

zo makkerlijk is het alemaal niet mense het lijkt zo makerlijk er komt meer bij kijken dan aleen een offerte aan vraagen en toesteming geven voor het saneeren. er zijn zo veel regels waar het bedrijf aan moet verdoen en het gebeurt onder de loep van de gemeent. en daar bij ziten de meeste asbest bedrijven niet te wachten op dit project aan gezien er zo veel media bij is. dan is er ook nog het probleem dat ecoclos of ze heeten opgetieft moeten zijn en die verschuiven steets de daidline dan het je nog de coderingen waar ene saeerings bedrijf aan moet voeldoen en daar zit het probleem de geemnte moet het bedrijf ook goed keuren naamerlijk. kijk ik snap juilie wil het ook slel geregeld heben maar het gaat niet sneler wegens al die vijne regeltjes en wetje .

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:14

spettertjuh

dat klopt we zoeken ook een bedrijf buiten de regio maar ook dat gaat niet makerlijk helaas

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:17

spettertjuh schreef:
Voordat iedereen nu weer zijn eigen conclusies gaat trekken over het wel en wee van wel of geen asbestsaneringsbedrijf inhuren en door wie zal er toch eerst gewacht moeten worden totdat de gemeente, Ecoloss en partners vertrekken van de boerderij en erg veel haast hebben deze mensen niet, dat kan ik de meelezers wel vertellen. Ze zitten met de regelmaat van de klok lekker buiten in het zonnetje koffie te drinken :(

Ik wil het niet voor Mark opnemen maar ook hij kan niet eerder actie ondernemen voordat de boerderij teruggegeven wordt en ik neem aan dat hij offertes aan het aanvragen is om ervoor te zorgen dat wij zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van de stallen en onze spullen en ook de huizen, zeker van John en Anushka.

Het zou verstandig zijn Mark om een bedrijf te nemen buiten de regio Zuid-Holland ivm belangenverstrengeling met de Gemeente Middendelfland

Karin ben je al in zo'n pak gegaan om spullen te halen? Ik denk helaas dat de saneerders een aantal maal pauzes moeten nemen, je krijgt 35% minder zuurstof, met dit weer en in die pakken ben je echt niet blij... Denk helaas ook een wet ;)

Lala_Laura

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:38

uuhh gaat dit niet wat ver? om uw eigen prive berichten hier te posten?

En waarom reageert u zo heftig? Trek het toch niet zo aan.
Als u uw best doet dan is dat toch zo. En laat de rest lekker denken en/of zeggen wat ze willen.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:39

Ik heb niemand hier zien zeggen dat je niets zou doen ?

Het is natuurlijk lastig, als het al zo in de media is en bedrijven worden daardoor afgeschrikt.
Ik hoop dat je ondanks dat wel een bedrijf gaat vinden die bereid is dit op zich te nemen...anders schiet het hele gebeuren idd niet op.
( teminste als de gemeente een beetje meewerkt en ecoloss snel weg is )

ps; persoonlijke nummers enzo zou ik niet zomaar op bokt neerzetten.. :+

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:42

er staan toch geen persoonlijke nummers op? (ff edit: ik zie nu zijn nr erop staan, maar dat is volgens mij echt van Mark zelf?)

Ik vind het eigenlijk wel goed, want nu zien anderen dat hij er wel mee bezig is. Ik ben het eens met Mark dat er wel wordt gesuggereerd dat hij niets doet. En voor de buitenwereld lijkt dit ook echt zo hoor... (voor mij iig wel moet ik eerlijk bekennen).

Goed om te horen dat je 'iets' doet, ik weet alleen niet of John hiervan op de hoogte is? Misschien zou het fijn zijn als je hem goed op de hoogte houdt ;)) (hier weet ik verder niets van hoor, kan zijn dat je dat wel doet)

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:45

Ik bedoelde het ook niet slecht. IK geloof ook echt dat hij er mee bezig is. Er zijn zat mensen die het echt geloven en weten.

Tuurlijk doet hij zijn best. Ik geloof ook echt dat dit ook een rot tijd voor hem is.

Maar je hebt inderdaad gelijk. Misschien helpt het door de brief hier te posten.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:47

Marjo_Wystan schreef:
spettertjuh schreef:

Karin ben je al in zo'n pak gegaan om spullen te halen? Ik denk helaas dat de saneerders een aantal maal pauzes moeten nemen, je krijgt 35% minder zuurstof, met dit weer en in die pakken ben je echt niet blij... Denk helaas ook een wet ;)

Nee Marjo ik ben niet in zo'n pak geweest omdat ik geen centjes heb om te laten schoonmaken. Helaas zijn er meer van ons die dat niet kunnen betalen....... |(

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 15:52

@ karin; ik kan het begrijpen, het is ook echt een rotsituatie!! Ik hoop ook echt dat we hierna nog met zijn allen een bedrijf kunnen inhuren die goedkoper is. Ik ben alleen erg bang dat het echt zo duur (altijd veel te duur natuurlijk om je eigen spullen terug te krijgen, maar qua sanering :() niet was, via de gemeente.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:16

Uit de boktregels http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels : Het openbaar maken van privégegevens, of privécommunicatie is niet toegestaan.

Ik heb wat berichten verwijderd, graag geen privecommunicatie meer openbaar maken.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 16:20

ThePast03 schreef:
Uit de boktregels http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels : Het openbaar maken van privégegevens, of privécommunicatie is niet toegestaan.

Ik heb wat berichten verwijderd, graag geen privecommunicatie meer openbaar maken.

Dank je, kun je dit toppic niet in zijn geheel sluiten aub

John

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 16:36

Meneer de aannemer,

Volgens mij gaan de klachten niet over het feit dat je wel of niets doet hoor maar meer over het feit dat je je verhaal op een wat onhandige manier neerzet. Op deze manier lijkt het net alsof jij je handen van het hele verhaal aftrekt en alles in de schoenen van John schuift. Dat was in ieder geval wel waar ik over viel.

Maar dan nog even een vraag, buiten de kosten die er zullen komen voor het saneren van het terrein zullen de mensen die daar hun paarden of huisje hebben ook enorm veel kosten hebben gemaakt of nog moeten maken en daarbij hebben ze ook schade geleden door dit hele gebeuren. Kunnen deze mensen ook bij jou declareren?

Wat ik eigenlijk ook wel apart vind is dat asbest bedrijven niet happig zijn vanwege de media aandacht.
Waarom zouden ze bang zijn? De bedrijven zijn de fout niet ingegaan.
Zou je dat nog eens nader kunnen verklaren?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 16:40

John, als ik jou was zou ik niet vragen om dit topic te sluiten.
Er is geen sensatie, wel zijn er mensen die meedenken en bereid zijn om spullen te geven/lenen aan de gedupeerde.
Dat is veel belangrijker dan wat een aannemer hier te vertellen heeft, hij maakt alleen zichzelf belachelijk.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:11

easygoing schreef:
Er is geen sensatie, wel zijn er mensen die meedenken en bereid zijn om spullen te geven/lenen aan de gedupeerde.
Dat is veel belangrijker dan wat een aannemer hier te vertellen heeft, hij maakt alleen zichzelf belachelijk.

Precies!! _/-\o_ en zijn berichten zijn niet te lezen en grof,met zijn op.getiefd!!!
Lekker niveau meneer de aannemer, je kan het ook anders verwoorden ;) ,ook al ben je misschien gefrustreerd.
John reageert netjes, als iemand gefrustreerd zou moeten zijn, zou hij het wel zijn denk ik........is zijn bedrijf, zijn toekomst!
Maar idd je schrijft het zo neer als Easygoing schrijft, dat het lijkt alsof je alles op John neergooit en daar reageerde ik op.
Om dan vervolgens priveberichten neer te planten.......ja......eh........je voelt je wel erg aangevallen.

kampioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:18

ik weet nu dat jullie maar een met de vinger aan wijzen in jullie ogen kan John niets fout doen maar ik kan jullie nog meer vertelen. Ik vindt het niet reeel om nu alleen met zijn alle mark de schuld te geven. Hij heeft de eerste tijd ook nog voor verblijf gezorgt van enkele bewoners. Ik weet dat hij ook opzoek is naar een bedrijf die het betaalbaar doet.Maar als het te lang duurt kan het natuurlijk ook voor meer geld.
Eigenlijk zijn jullie net zo dom als jullie op een manege gaan staan waar zoveel asbest in is verwerkt.
Als jullie dat ook wisten zijn jullie net zo schuldig dus steek even de hand in eigen boezem.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:19

uhm Easy, hoe ik John zijn post lees, schrijft hij toch echt:

Dank je, kun je dit toppic niet in zijn geheel sluiten aub

Ik denk dat je ietswat te snel gelezen hebt :)

edit: wat leuk er komen steeds meer nieuwe leden puur voor dit topic :+

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:21

kampioen schreef:
ik weet nu dat jullie maar een met de vinger aan wijzen in jullie ogen kan John niets fout doen maar ik kan jullie nog meer vertelen. Ik vindt het niet reeel om nu alleen met zijn alle mark de schuld te geven. Hij heeft de eerste tijd ook nog voor verblijf gezorgt van enkele bewoners. Ik weet dat hij ook opzoek is naar een bedrijf die het betaalbaar doet.Maar als het te lang duurt kan het natuurlijk ook voor meer geld.
Eigenlijk zijn jullie net zo dom als jullie op een manege gaan staan waar zoveel asbest in is verwerkt.
Als jullie dat ook wisten zijn jullie net zo schuldig dus steek even de hand in eigen boezem.

en waar komt die wijsheid vandaan? Hoeveel asbest denk je dat er gemiddeld verwerkt is op een stalling waar o.a. paarden en ander vee gehouden wordt?
Ik wil niet lullig doen maar in heel veel huizen bevinden zich zelfs nog asbest platen!! Zolang je er niet aankomt kan het geen kwaad, echter, als je er aan komt (zoals sloop) en je weet NIET dat er asbest inzit, tja dan kan het een naar verhaaltje worden, zo'n situatie als waar heel SMD en alle betrokkenen zich nu in bevinden dus.
Afijn, ik geloof niet dat deze Kampioen overal van op de hoogte is daar hij zelf ook alleen maar 1 kant van het verhaal verdedigt.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:29

easygoing schreef:

Houden jullie er wel rekening mee dat ook deze aannemer waarschijnlijk een gezin heeft?
Laten we nu eens heel eerlijk zijn, ook de eigenaar van de stal moet toch hebben geweten dat er asbest in de stal aanwezig was....of niet soms?
Ik heb ook asbest platen op een stuk van mijn stal liggen en weet ook drommels goed dat, als het ooit moet worden gesloopt, het niet zo maar weg gehaald mag, maar door een erkend bedrijf.
Persoonlijk denk ik dat zowel de eigenaar van de stal en de aannemer veel beter de handen ineen kunnen slaan en naar de gemeente toe moeten stappen!
Hoogst waarschijnlijk kunnen die veel meer ( en veel goedkoper) een oplossing aan bieden!!!!
Beide partijen hebben een eigen bedrijf en geen van 2 zit te wachten op het in de WW belanden!