De allereerste Boktbaby wordt verwacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re: De allereerste Boktbaby wordt verwacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:42

het is echt, zie in een ander topic...
A_lette schreef:
Op veler verzoek toch een uitleg over 1 april, of liever gezegd 32 maart. ;)

Dit jaar moesten wij helaas 1 april grotendeels overslaan... Aangezien op dit moment alle tijd van Bart en Eline naar diverse vernieuwigen op Bokt gaat, waaronder het nieuwe EA, was er niet veel tijd om aan een grote grap te werken. Daardoor is besloten om in plaats van 1 april voor 32 maart te kiezen, iets wat zelfs een veulen met deze naam heeft opgeleverd, [KS-ITP] 32 maart geboren trentadue di marzo.

Helaas waren er een flink aantal gebruikers die geen datum kunnen lezen en een tegenactie hebben opgezet.... ;) Vooral ondergetekende had een flinke SOG aan haar pb-box. Bovendien zouden we graag willen zien dat jullie de tem-knop op een gewone dag net zo vaak weten te vinden als gisteren, maar dan als het echt nodig is >;). We hebben geprobeerd een leuk berichtje terug te sturen op alle 1 april TeMs die jullie plaatsten voor ons. Wij hebben ons in ieder geval niet hoeven vervelen en wij hopen jullie ook niet.

Wat betreft de letters, cijfers en een punt in de onderschriften, die vormden inderdaad een zin. Ook deze stond symbolisch voor het feit dat we het dit jaar net wat anders deden dan voorgaande jaren. De zin die uit de letters, cijfers (en de punt van Suelza) kwam was 'Op 32 maart roert het boktteam haar paardenstaart.' Het team heeft op 1 april in totaal drie goede inzendingen gekregen, namelijk van Kanelly, 2005 en Celiien. Gefeliciteerd! Zij mogen voorlopig de titel 'letterzetter' onder hun boktnaam dragen.

En natuurlijk raden we iedereen aan om de 15e van deze maand op ForumZaken in het BNB meer te lezen over die mysterieuze BoktBaby O:) Heb je om wat voor reden dan ook de aankondiging van de boktbaby gemist, neem dan een kijkje in [VN] De allereerste Boktbaby wordt verwacht.

Namens het hele team, A_lette

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 08:53

LiSSy schreef:
LiSSy schreef:
ik gok op jurga en syph of romkabouter en susan :D

ik kan niet meer wijzigen, maar hoorde dat jurga en syph uit elkaar zijn :o

Ahhhh... ;(
Dat was toch het step dat tijdens onze achterhoek-meeting jaren en jaren geleden bij elkaar gekomen was?!
(misschien wel het eerste Bokt-stel?)

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:06

Bij deze officieel gefeliciteerd Sjakie en Arno24 !!!

(ik wist niet of er nog een ander topic was waar ik kon reageren; vandaar dat ik het hier doe)

Leuk die foto ook; die van jullie is iets groter als die van ons (nu 13 wkn zwanger ;) )
Hopelijk gaat het overgeven snel over; hier wordt het nu al minder :(:)
Heel veel succes nog met de zwangerschap verder :j

xManon_

Re: De allereerste Boktbaby wordt verwacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:09

Waar kan je dat lezen?

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:28