joyce B schreef:ik vind je heel realistisch in je mening hoor CindyUniek, en ik denk het meerendeel van de mensen... 24/7 buiten is niet altijd haalbaar of wenselijk, en er zijn zat paarden die er prima tevreden mee zijn en ik vind het ook voor veel paarden een prima alternatief. Die van mij staan ook zoveel mogelijk 24/7 buiten, maar als het in mijn ogen nodig is gaan ze toch ook voor de nacht wel eens op stal.
Als je daar al om aangevallen moet worden dan zijn er wel tig ergere dingen in de wereld om je druk over te maken...
idd dankjewel!
tuurlijk gaf ik mijn paard voldoende te eten, hij kreeg gewoon onbeperkt voordroog. Maar hij had zo veel energie nodig om zich warm te houden in de winter, dat het extra bij voeren gewoon geen effect had. Voor de rest stond hij gewoon in de zelfde kudde als altijd (waar hij in was opgegroeit en het altijd naar zijn zin heeft gehad) en later ging hij op stal in een loopstal en toen kwam hij weer gewoon goed aan. Dat een fjord er geen problemen mee heeft 24/7 buiten te staan snap ik, maar het is gewoon niet voor elk paard ideaal.
. Blijkt maar weer eens wat je insteek is
.
(en terugkeren naar zijn natuurlijk staat van 'zijn')