Hij is pas zojuist boven aan mijn beeldscherm verschenen (ondanks dat ik al vaker/langer op bokt zat ) en ging maar even meteen op zoek naar een topic.
Momenteel heb ik iets van.. hmm doe mij toch 't oude logo maar, maar ik denk dat dat een kwestie van wennen is.
blensink
Geplaatst: 03-09-09 00:50
_Diesel schreef:
Het viel me direct op! Ik vind het wel een verbetering, vond dat rode altijd vloeken met het bokt blauw, en deze is lekker strak!
Het viel mij ook direct op en vind het ook een prachtig logo
Jellie
Geplaatst: 03-09-09 07:16
Mooi gemaakt! En kan me voorstellen dat t handiger is op merchandise.. en dat er daarom opzoek is gegaan naar een eigentijdser logo. Vond het oude logo leuker omdat er een echte paardenafbeelding in zat. Kitty gefeliciteerd dat het jouw ontwerp geworden is
Mikkie
Geplaatst: 03-09-09 08:25
Erg mooi en een hele verbetering. Bokt gaat met z'n tijd mee. Top Grappig dat er zoveel mensen zijn die het niet mooi vinden. Zo zie je maar dat smaken echt verschillen.
Ik denk dat ik ook nog even moet wennen, vind het wel mooi maar zo "anders"
lovelynutia
Geplaatst: 03-09-09 08:36
het is even wennen maar misstaat zeker niet
Caroltje
Geplaatst: 03-09-09 08:37
Moet ook even wennen, maar dat mag ook denk ik andere logo wag gewoon vertrouwd. Past inderdaad wel goed bij rest van de huisstijl. Alleen het kleine boktlogo die je voor de url ziet is er nog steeds.