Huertecilla schreef:Het gaat hier wel over het wel of niet toevoegen van een extra tak. hc
Is dat zo? Heb ik ergens overheen gelezen

Ik dacht dat de bitloze springers gewoon tegen de bitspringers reden

Waarom zouden ze dat met dressuur anders doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelienepien schreef:Waarom zouden ze dat met dressuur anders doen?
horseyfries schreef:Dat is één van de dingen die nu bekeken gaan worden volgens mij:
-1. of het de moeite waard is om het toe te staan
-2. welke reglementen hiervoor dan moeten worden aangepast en welke bitloze optomingen dan worden toegestaan
-3. of het vergelijk mogelijk is met ruiters mét bit of dat er aparte categoriën voor moeten worden gemaakt.
piezze schreef:Jee, een hoop reacties bijgekomen. Ik hoop maar dat het wel doorgaat en dat er genoeg inschrijven. Ik heb er inmiddels een afspraak bij een arts voor afgezegd en een breng en haaldienst voor een kinderfeestje voor dochterlief geregeld.
amondi schreef:Geen zwakke volwassen Penny die geen eens een B proef blijkt te kunnen laten zien, maar een ruiter die w.s. bitloos best wil starten op de wedstrijden, alleen geen zin heeft om haar paard vol te hangen met stang en trens e.d.
Marcella schreef:Sjolvir schreef:PS gezocht lezer Z proefje (ken hem uit mijn hoofd, maar ben gediplomeerd war hoofd en
vergeet nog wel eens wat, dus laat hem graag voorlezen.)
MP wil nog steeds wel eventueel je S-hack lenen, voor het geval ze op bloem niet loopt.
Kan eventueel voorlezen.
e_horse schreef:Ok, genoeg gezeurt nu. Ik hoop gewoon dat er meer dan 20 mensen aanmelden die WEL van dressuurhuppels in een bak houden en ook een beetje niveau op dit gebied kunnen laten zien. Ik kan ook tig argumenten geven waarom ik wel of niet mee zou kunnen doen. Ik zie op die beslissende wedstrijd gewoon liever mensen die er LOL in hebben, er SERIEUS voor geoefend hebben en die de KNHS kunnen laten zien dat bitloos dressuurwedstrijden rijden mogelijk is en LEUK is.
(Daar val ik en anderen hier in dit topic op dit moment niet onder)
Arabesk schreef:en ik vond er toen al geen biet aan.