Arabesk schreef:Breghje schreef:
Dit vind ik, als NB voorstander, een heel vreemde opmerking. Je legt het niet in een presentatie op een congres uit, maar wel in een cursus van een dag??? Wat is het verschil???? Op de cursus die ik gevolgd heb zaten ook mensen die de toets niet eens gemaakt hadden, op het laatste moment ingeschreven hadden én er waren mensen bij die halve hoefsmeden waren en alles op het gebied van kennis van hoeven tot zich namen. Als die diversiteit van mensen de cursus mogen/kunnen volgen dan lijkt me dat een congres met mensen die er wél verstand van hebben op dat gebied toch zeker een uitleg over NB snappen....
Bij die cursus zitten twee hele uitgebreide boeken én een dvd die ze vóór de dagcursus moeten doornemen.
Da's 20 - 40 uur zelfstudie. Niet te vergelijken met een presentatietje van 45 minuten
en zoals ik al eerder aangaf, bij onze cursus zaten mensen die dat dus duidelijk Niet hadden gedaan, geen kennis verder hadden van anatomie ed. en tóch de cursus mochten doen..... Terwijl op zo'n congres die zelfstudie al gedaan is door beide kanten in hun eigen vakgebied. Dus wel wezelijk te vergelijken met een presentatietje van 45 minuten.