Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazary schreef:Mooi gesproken?
Wat heeft een paard er aan dat hij een status van monument krijgt?
En om eerlijk te zijn kan mij gewonde of dode jockeys niet boeien hoor.Van mij mag bij elk verongelukt paard in de GN de ruiter er achter aan hoor.
Wedden dat er dan ineens geen eer meer te behalen valt en er geen deelnemers meer zijn?
Zolang er bij andere evenementen niet steeds dode vallen zul je er maar aan moeten wennen dat mensen tegen de GN zijn.
Heeft weinig met knuffelen te maken, dat is tegen elke vorm van sport zijn.
Hoe oud ze in die race zijn heeft niets te maken met waneer ze zijn ingereden.
Bij 160 parcoursen licht de leeftijd ook echt wel boven de 3 of 4.
kazary schreef:Ja de snelheid bijvoorbeeld, de groep die elkaar opjut. de breedte van de sprongen en niet te vergeten de greppels.
Midasje schreef:kazary schreef:Mooi gesproken?
Wat heeft een paard er aan dat hij een status van monument krijgt?
En om eerlijk te zijn kan mij gewonde of dode jockeys niet boeien hoor.Van mij mag bij elk verongelukt paard in de GN de ruiter er achter aan hoor.
Wedden dat er dan ineens geen eer meer te behalen valt en er geen deelnemers meer zijn?
Zolang er bij andere evenementen niet steeds dode vallen zul je er maar aan moeten wennen dat mensen tegen de GN zijn.
Heeft weinig met knuffelen te maken, dat is tegen elke vorm van sport zijn.
Hoe oud ze in die race zijn heeft niets te maken met waneer ze zijn ingereden.
Bij 160 parcoursen licht de leeftijd ook echt wel boven de 3 of 4.
Hoe weet jij dat zo zeker???
Midasje schreef:Ja idd eventing ook. Het punt is dat de mensen met de grootste mond nog nooit een baan in het echt hebben gezien of op een renstal zijn geweest.
classic_life schreef:de heg zal inderdaad rond de 1.60 liggen... betekent niet dat het paard over 1.60 moet springen. De 1/3 van de haag is los en daar kunnen ze door heen springen.