Pagella is echt een super veulen, en ze is zeker veranderd, heeft er goed mee kunnen leven!
Jammergenoeg zijn er nog steeds genoeg mensen die vinden dat Pagella geen paardwaardig bestaan zou hebben, maar dat is echt klinklare onzin!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PussInBoots schreef:Anthea schreef:Nou gezien... Als je zo'n paard koopt dan weet je dat er iets mee is, vind het op z'n minst gezegd BELACHELIJK dat ze nu de operatie willen gaan betalen uit iemand anders z'n zakken.... Al helemaal omdat ie gewoon nog zo kan grazen en er niet de grootste problemen mee heeft.....
Ik heb er best bewondering voor dat de eigenaresse dit paardje heeft gekocht. Maar kan het eigenlijk alleen maar met bovenstaande eens zijn. 1500 euro is in drie jaar best bij elkaar te sparen als je moet. Ik hoorde dat beiden een baan hebben. Dan maar geen biefstuk, dan maar niet dat Scapa dekje, dan maar geen G-star broek. Whatever............
Je koopt dit paardje, dan moet je ook voor de eventuele gevolgen staan.
breezy302 schreef:heb de reacties niet gelezen maar toch vind ik het bedrag belachelijk laag! Als je een paard koopt ( een gezond paard) dan moet je al rekening houden met medische kosten en als je een paard koopt met een gebrek dan al helemaal! toen er werd gezegt dat de operatie duur was dacht ik meer aan 15.000 dan aan 1500 of 5000. Eerst vond ik dit een goed plan maar nu ik het kostenplaatje weet vind ik dit echt niet kunnen!
Ik heb ook het geld om een paard te kopen en te onderhouden maar als het beest koliek krijgt heb ik een probleem dan kan ik de DA niet betalen en daarom koop ik geen paard! Of moet ik dan ook naar hart van nederland?
Echt ik gun het beestje een mooi, gelukkig en gezond leven maar dit klinkt meer als: Ik heb een paard gekocht omdat ik het zo zielig vond maar eigenlijk heb ik er geen geld voor...dat vind ik echt niet kunnen.
Zoals eerder gezegt, de reacties heb ik niet gelezen maar ik denk dat ik de enigste ben met deze mening maar bekant iedereen op bokt zegt: pas een paard kopen als je de DA kan betalen en dat is hier dus niet gebeurt
Ambiiee schreef:dat weet je niet.. Annelies, de OPERATIE is 1500 euro.. excl. stalling en medicatie..
ingeb0rg schreef:Ja kom op, het is toch zo? prima dat je allemaal je mening heb maar denk even na. Het is zo makkelijk om iemands geluk te bederven. Probeer iemand nou eens voor het leuke een keertje gelukkig te houden