Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:@[*olduser*]: die namen zijn verre van geheim.... je hoeft nietap/pony's/paarden maar in te typen en je vind ze direct.
ThePast03 schreef:Ninx schreef:@ThePast03: die namen zijn verre van geheim.... je hoeft nietap/pony's/paarden maar in te typen en je vind ze direct.
Alleen zet jij die namen hier neer in combinatie met een bericht wat je ergens gelezen hebt.
Is dat bericht een feit en heb je daar een officiële bron van?
Persoonlijk word ik niet vrolijk van dat soort "ik heb gelezen" berichtjes, maakt het allemaal niet geloofwaardiger en het begint steeds meer op een hetze te lijken.
Ninx schreef:Ik heb 'gelezen'.... ik geef in mijn post nu ook wel aan dat er gerede twijfel ontstaat door de verwarrende berichtgeving.
Dat lijkt me dus netjes, en dus maakt dat het geen hetze.
Ik noem deze namen omdat er mensen in die omgeving wonen die wellicht ineens een belletje horen rinkelen.
Wanneer het idd 'op het randje' schijnt te zijn, dan zijn 'getuigen' bijzonder welkom bij de AID om de zaak sluitend te kunnen maken.
Gister is mij ook op het hart gedrukt dit mensen mee te delen toen ik belde met de DB en AID.
.. Ik ga tenminste kijken, dan zal ik wel zien of ze het echt zo slecht hebben of gewoon goed.