celticpony schreef:eerlijk is eerlijk...ik kan nog wat leren van een goede pr. Uiteindelijk draait het met zoveel zaken om hoe je jezelf verkoopt. Ik ken de combi niet persoonlijk, maar afgaande van alle info, ziet het ernaar uit, dat met een combi van een leuke plaatje, doorzetten en ANDERS zijn, de wereld aan je voeten kan liggen. Niet iedereen hoeft een een supertalent te zijn om te scoren..vind ik ook Niets mis mee,MITS je zelfkritisch blijft. en daar kan ik in dit geval niet over oordelen.
Pricies. het enige is dat het in nederland niet zo geaccepteerd word: "doe gewoon dan doe je al gek genoeg".
in amerika is het de gewoonste zaak van de wereld om een goede pr te hebben achter een artiest. zelf presidenten. zo heeft obamo het toch ook aangepakt met de pr? de eerste zwarte president, de zwarte kenedy. hij was ANDERS. ik ben blij dat obama gewonnen heeft. hij is naast de goede pr ook een goede leider (tenminste dat moet hij nog gaan beweizen natuurlijk).
Over zelfkritisch ben ik het niet helemaal eens. Jolanda laat zien dat ze nog heel veel te leren heeft. daarom doet ze de masterclass en lest ze bij van baalen.

. Uiteindelijk draait het met zoveel zaken om hoe je jezelf verkoopt. Ik ken de combi niet persoonlijk, maar afgaande van alle info, ziet het ernaar uit, dat met een combi van een leuke plaatje, doorzetten en ANDERS zijn, de wereld aan je voeten kan liggen. Niet iedereen hoeft een een supertalent te zijn om te scoren..vind ik ook Niets mis mee,MITS je zelfkritisch blijft. en daar kan ik in dit geval niet over oordelen.

Ik vraag me dus ook al steeds af waarom je het blijft rondstrooien...