Guusje eerste fjord op Masterclass NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

piloe4ever

Re: Guusje eerste fjord op Masterclass NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:50

celticpony schreef:
eerlijk is eerlijk...ik kan nog wat leren van een goede pr Knipoog . Uiteindelijk draait het met zoveel zaken om hoe je jezelf verkoopt. Ik ken de combi niet persoonlijk, maar afgaande van alle info, ziet het ernaar uit, dat met een combi van een leuke plaatje, doorzetten en ANDERS zijn, de wereld aan je voeten kan liggen. Niet iedereen hoeft een een supertalent te zijn om te scoren..vind ik ook Niets mis mee,MITS je zelfkritisch blijft. en daar kan ik in dit geval niet over oordelen.

Pricies. het enige is dat het in nederland niet zo geaccepteerd word: "doe gewoon dan doe je al gek genoeg".
in amerika is het de gewoonste zaak van de wereld om een goede pr te hebben achter een artiest. zelf presidenten. zo heeft obamo het toch ook aangepakt met de pr? de eerste zwarte president, de zwarte kenedy. hij was ANDERS. ik ben blij dat obama gewonnen heeft. hij is naast de goede pr ook een goede leider (tenminste dat moet hij nog gaan beweizen natuurlijk).

Over zelfkritisch ben ik het niet helemaal eens. Jolanda laat zien dat ze nog heel veel te leren heeft. daarom doet ze de masterclass en lest ze bij van baalen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:53

piloe4ever schreef:
Pricies. het enige is dat het in nederland niet zo geaccepteerd word: "doe gewoon dan doe je al gek genoeg".
in amerika is het de gewoonste zaak van de wereld om een goede pr te hebben achter een artiest. zelf presidenten. zo heeft obamo het toch ook aangepakt met de pr? de eerste zwarte president, de zwarte kenedy. hij was ANDERS. ik ben blij dat obama gewonnen heeft. hij is naast de goede pr ook een goede leider (tenminste dat moet hij nog gaan beweizen natuurlijk).

Over zelfkritisch ben ik het niet helemaal eens. Jolanda laat zien dat ze nog heel veel te leren heeft. daarom doet ze de masterclass en lest ze bij van baalen.

YEP maar Obama zie je geen fjord mishandelen. Trouwens hebben ze in Amerika sowieso vaak niet zoveel op met dieren als het om mensen gaat Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:55

Ik ga even meelezen Vork

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:56

slimmerik schreef:
piloe4ever schreef:

YEP maar Obama zie je geen fjord mishandelen. Trouwens hebben ze in Amerika sowieso vaak niet zoveel op met dieren als het om mensen gaat Knipoog

fjord mishandelen? wat een walgelijke opmerking Boos!

[LN] Het verhaal van fjord Guusje

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:59

Iemand die haar pony door een buitenstander laat slaan met een ijzeren buis omdat hij staakt, valt voor mij wel in de categorie van mishandelen hoor. Ookal was dit een eenmalig incident, het is en blijft ongepast. Waar ligt voor jou de grens dan?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:00

Pfoe eerst mag je Jolanda niet afkraken als je zelf niet iets vergelijkbaars hebt gepresteerd, en als dat vervolgens blijkt dat je dat wel hebt gedaan dan is het ook niet goed.
Je hoeft niet zelf op een hoog niveau te rijden om te zien dat dat galop van Guusje niet een taktzuiver is, de houding van Jolanda niet goed is, Guusje het allemaal niet zo leuk vind, die piaffe/passage nergens op slaan. Jolanda rijdt niet voor niets zulke lage scoren in het ZZ-licht. De klasse Z en waarschijnlijk ook de meeste winstpunten zijn bij de pony's behaalt. Ik vraag me af hoe ze met die wissel uit het filmpje nu nog winst in het Z2 rijd met 6 wissels in één proef. Ik snap ook écht niet hoe mensen het zo voor haar rijkunste kwaliteiten opnemen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:00

dat filmpje staaft alleen mijn mening maat Piloei............

want ik vind het persoonlijk een lijzig, nikszeggend........ en persoonsverheerlijkheidend (mooi woord voor scrabble) iets.........

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:02

KiWiKo schreef:
dat filmpje staaft alleen mijn mening maat Piloei............

want ik vind het persoonlijk een lijzig, nikszeggend........ en persoonsverheerlijkheidend (mooi woord voor scrabble) iets.........

Lijkt me een mooie titel voor een boek over deze combinatie (een van haar fans zal hier vast ook nog wel eens mee komen) Haha!
Laatst bijgewerkt door talented op 15-11-08 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:02

piloe4ever schreef:

Waarom denk je dat mensen door dat topic op andere gedachten gebracht worden, de beelden spreken voor zich, daar veranderd een pennyverhaal niets aan.
Niet nodig om die url steeds te spammen lijkt me.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:05

piloe4ever schreef:
slimmerik schreef:

fjord mishandelen? wat een walgelijke opmerking Boos!

[LN] Het verhaal van fjord Guusje

Laat ik nou dat filmpje walgelijk vinden Clown

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:06

talented schreef:
Iemand die haar pony door een buitenstander laat slaan met een ijzeren buis omdat hij staakt, valt voor mij wel in de categorie van mishandelen hoor. Ookal was dit een eenmalig incident, het is en blijft ongepast. Waar ligt voor jou de grens dan?

dit is niet alleen een leugen, maar ook laster.

als je getuigen bent geweest van mishandeling dan raadpleeg je de politie en dan ga je het niet op internet zetten met als doel je gelijk te krijgen dat iemand slecht is. Behoorlijk onproffesioneel en een duidelijk signaal van jaloesie

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:06

Piloe ben jij toevallig de vertegenwoordiger/adviseur van Guusje + baas?
Je loopt de boel m.i. te verheerlijken, heb je wel eens 1 moment met een kritisch oog naar deze combi gekeken?
Dat is nl. iets wat ik altijd doe als ik naar een combi kijk, kritisch doch rechtvaardig (al zeg ik het zelf) in mijn commentaar.
Ik krijg erg het idee dat je door een roze bril kijkt, of misschien een lesje moet meepakken hoe een paard behoort te lopen Lachen
En kom nu asteblieft niet aanzetten met dat een fjord niet hetzelfde vermogen van zichzelf heeft als een KWPN'er, dat zegt ook alleen maar dat dit niveau blijkbaar te hoog is gegrepen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:07

Van dat filmpje word ik ook niet koud of warm... Nagelbijten / Gniffelen Ik vraag me dus ook al steeds af waarom je het blijft rondstrooien...

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:09

piloe4ever schreef:
talented schreef:

dit is niet alleen een leugen, maar ook laster.

als je getuigen bent geweest van mishandeling dan raadpleeg je de politie en dan ga je het niet op internet zetten met als doel je gelijk te krijgen dat iemand slecht is. Behoorlijk onproffesioneel en een duidelijk signaal van jaloesie

Ja, het is jaloezie, je hebt me door! Koe

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:10

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:11

piloe4ever schreef:
walgelijk goed volgens de 98% van de kijkers Cool

en waarop baseer je dat percentage?

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:12

Durf jij op een Ajax tribune te roepen dat je voor Feijenoord bent? óf je gaat mee met de menigte óf je zwijgt .. Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:12

piloe4ever schreef:

Niet zo moeilijk als je bedenkt dat de doelgroep van deze page de pennymeisjes zijn. Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:15

Penny revisited!!
Piloe, je hebt die link nu denk ik al 10 keer neergezet, dat filmpje is leuk voor in de penny, maar voor de rest een hele hoop gebakken lucht, dat jij dat niet wil zien prima, maar al herhaal je jezelf nog 100x, ik geloof echt niet dat je een aantal andere mensen gaat overtuigen.
Als je in een discussie enkel steeds jezelf herhaalt voegt dat helemaal niks toe............ Cool

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:15

hihi ligt aan de kijkers Lachen

alle mensen waarbij ik om advies zou vragen zou ik een probleem hebben, zien wat ik zie............

laat dat genoeg zijn Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:16

Geloof dat je in de masterclass op nationaal mee moet kunnen draaien en geloof winstwaardige proeven neer moet kunnen zetten om in de masterclasste blijven zitten.. ?

piloe4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:17

ThePast03 schreef:
piloe4ever schreef:

Niet zo moeilijk als je bedenkt dat de doelgroep van deze page de pennymeisjes zijn. Knipoog

niet alleen pennymeisjes hoor. je kunt ook de reacties op youtube onder het filmpje zien. hier zitten ook oudere tussen Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:18

pharagirlke schreef:
piloe4ever schreef:

en waarop baseer je dat percentage?

nog steeds benieuwd.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:19

nieuqsflash........ je hoeft niet jong te zijn om in de penniekategorie te horen Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:19

piloe4ever schreef:
niet alleen pennymeisjes hoor. je kunt ook de reacties op youtube onder het filmpje zien. hier zitten ook oudere tussen Knipoog

Er zijn ook ouderen die nooit uit de pennydroom zijn gekomen en met hun roze bril op zijn geboren.
Hopenlijk voor jou zet je die bril ook een keer af en kijk je een keer nuchter naar deze combinatie en vooral naar de pony. Die laatste verdient dat namelijk.