Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:jury schreef:Waarom zo zo iemand dit nou doen?
Waarom greep die man niet in die bij het longeren stond?
Waarom....
omdat de beelden die nu de wereld rondgaan 10.000 keer effectiever zijn dan 1x een zweep uit iemands handen trekken
WildWings schreef:En ik moet steeds weer denken nu aan de vele mensen die altijd roepen "Nou, een paard dat zich niet prettig voelt presteert niet!" of "Een paard laat zich niet zomaar breken hoor" / "Dat zal een paard heus niet toelaten hoor, die protesteren daar heus wel tegen" of "Dat zou je met mijn paard niet moeten proberen" of...
Lovely schreef:WildWings schreef:En ik moet steeds weer denken nu aan de vele mensen die altijd roepen "Nou, een paard dat zich niet prettig voelt presteert niet!" of "Een paard laat zich niet zomaar breken hoor" / "Dat zal een paard heus niet toelaten hoor, die protesteren daar heus wel tegen" of "Dat zou je met mijn paard niet moeten proberen" of...
Zit wat in!
Maar wat doen de mensen die hier 15 pagina's lang vertellen hoe vreselijk dit is als het voor hun neus gebeurt? Wat doen ze dan? Waarschijnlijk helemaal niets.
Snoevie schreef:wat een stoere praatjes van veel mensen hier.........
Eyck schreef:avaluna schreef:Ze schijnt inmiddels alweer 5 paarden in "training" (eerder "mishandeling" helaas) te hebben...
Huh? Hoe kan dit zeg..
En hoe weet jij dat
Maar jeetje, wat is het toch ontzettend leuk om paarden te houden zo he, gad-ver-dam-me.
Wat een walgelijke vertoning!
Yamcha schreef:Lovely schreef:Zit wat in!
Maar wat doen de mensen die hier 15 pagina's lang vertellen hoe vreselijk dit is als het voor hun neus gebeurt? Wat doen ze dan? Waarschijnlijk helemaal niets.
Die kans is vrij groot idd
't Is vaak een hoop stoere praat, en als het er op aankomt, gebeurt er niks.... over laf gesproken.....
WildWings schreef:Fiffill schreef:Ik daag haar uit om dat eens hier te proberen, die wordt zo het ziekenhuis in geschopt.
Dat zijn dus de opmerkingen die ik zo ondoordacht vindt he... echt. Je denkt toch niet dat dit de enige klappen zijn die dat paard heeft gehad? Je denkt toch niet dat hij van begin af aan alles liet ondergaan? Te zien aan de littekens etc krijgt hij wel heel wat meer te voorduren... en protest zal ook hardhandig de grond in gedrukt worden... en ja, dan is ook jouw dier uiteindelijk wel te breken... er zijn er maar weinig die zich echt blijven verzetten of iemand het ziekenhuis in zullen schoppen, maar iedereen denkt altijd dat ze er zo eentje op stal hebben staan schijnbaar. Iedereen wil graag dat z'n paard de stoere vechter is lijkt het wel af en toe, bij dit soort topics.