Er is vannacht ook hooi in de fik gezet las ik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Waarom kinderen meenemen naar dat dood en verderf plek
Er is vannacht ook hooi in de fik gezet las ik
Jolien87 schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nederland/hekk ... rten-op-a6
Activisten hebben vannacht hekken van de OVP doorgeknipt waarop edelherten de A6 op zijn gelopen met als gevolg dat de dieren moesten worden afgeschoten.
Is dit werkelijk hoe mensen denken dit aan te kunnen pakken?
Jolien87 schreef:Ik zou 5 juni eigenlijk een excursie naar de OVP hebben met mijn groep 6 maar ik weet echt niet of ik dat wel wil onder de huidige omstandigheden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het tegen de zomer wel weer oké zou zijn.
Popstra schreef:Jolien87 schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nederland/hekk ... rten-op-a6
Activisten hebben vannacht hekken van de OVP doorgeknipt waarop edelherten de A6 op zijn gelopen met als gevolg dat de dieren moesten worden afgeschoten.
Is dit werkelijk hoe mensen denken dit aan te kunnen pakken?
Stelletje idioten zijn het!!
Kuggur schreef:Palmera schreef:Jij werkt(e) toch bij een slager?
Niet zo relevant; hier gaan overigens ieder jaar in de slachttijd de kindertjes van de kleuterschool op excursie in het locale slachthuis.
Jennyj01 schreef:Met of zonder bord. Dat kan je in Nederland zomaar overkomen. Of een wolf. We leven hier niet alleen en zullen dus rekening moeten houden met het feit dat er wel eens wat kan oversteken. Je kunt niet overal maar borden voor plaatsen.
Waves schreef:Kuggur schreef:
Niet zo relevant; hier gaan overigens ieder jaar in de slachttijd de kindertjes van de kleuterschool op excursie in het locale slachthuis.
Zeker relevant. Het is nogal hypocriet om de ene plek dood en verderf te noemen terwijl je zelf op een plek van dood werkt. Het maakt haar ongeloofwaardig.
In welk land woon jij? In NL gaan we niet met kleuters naar een slachthuis en slachttijd is het hele jaar door hier.
Waves schreef:Jennyj01 schreef:Met of zonder bord. Dat kan je in Nederland zomaar overkomen. Of een wolf. We leven hier niet alleen en zullen dus rekening moeten houden met het feit dat er wel eens wat kan oversteken. Je kunt niet overal maar borden voor plaatsen.
Uhuh...Hoe oud ben jij en heb je een rijbewijs?? Ken je de A6? Weet je wel op welke plekken in NL herten voorkomen? En in welke delen niet?
Waves schreef:Jennyj01 schreef:Met of zonder bord. Dat kan je in Nederland zomaar overkomen. Of een wolf. We leven hier niet alleen en zullen dus rekening moeten houden met het feit dat er wel eens wat kan oversteken. Je kunt niet overal maar borden voor plaatsen.
Uhuh...Hoe oud ben jij en heb je een rijbewijs?? Ken je de A6? Weet je wel op welke plekken in NL herten voorkomen? En in welke delen niet?