Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:A ik voel gewoon verdriet voor Edward vooral. Vind het zo sneu voor hem. Maar ik weet dat Edward daar altijd heel reeel in is geweest en ook altijd zegt ja zo gaat dat in de sport. Moest wel zeggen dat ik Edward er nog beroerder uit vond zien dan HP. Z'n gezicht was bijna net zo wit als z'n sjaaltje.. en dan ook met zo'n gammel gevoel een heet paard rond sturen vind ik idd dat die oprecht een winnaar mag zijn. En ja dit is gewoon zuur..
Hoop heel erg dat Hans Peter Johnson de nieuwe kur reed die ze ook tijdens de WEG reden.. we zullen zien.

xAnthea schreef:Heeft iemand een filmpje op Youtube? Kan de proef helaas niet kijken op NOS...
Wel heel erg jammer voor Gal!
BernetteO schreef:Is het ook een soort van "not done" om op zo'n wedstrijd zonder paard naar de prijsuitreiking te gaan of mag dat gewoon?
gabixcoen schreef:BernetteO schreef:Is het ook een soort van "not done" om op zo'n wedstrijd zonder paard naar de prijsuitreiking te gaan of mag dat gewoon?
Behalve als er iets echt mis is met je paard volgensmij. en misschien snappen ze het wel, maarja hoe moet je dan je ererondje rijden?!
BernetteO schreef:gabixcoen schreef:Behalve als er iets echt mis is met je paard volgensmij. en misschien snappen ze het wel, maarja hoe moet je dan je ererondje rijden?!
Gewoon te voet meehuppelen
Eddie kotsend een ere rondje galopperend als een paard met een bruine broek!