Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ashley1 schreef:Zo, livestream is er mee opgehouden. Toch leuk dat ze de ereronde alle 3 te paard en op hetzelfde paard reden als waar ze mee gewonnen hebben.
Toch blijf ik erbij dat ik Fuego ook knettergoed vond en aangezien die (of ik heb een selectief geheugen) geen fouten maakte en Totilas wel, hij dus ook boven Toot had moeten eindigen. Laura is 4e geworden? Zo ff nakijken, zoja, vind ik dat echt zwaar overgejureerd.
Edit: ja 4e.. vond ik het niet waard.
Ik dacht trouwens dat op Ned.1 we rond 15.00u ook maar een half uurtje dressuur kregen en daarna weer hockey? Hebben ze dat dan toch voor ons aangepast?? Zou wel echt super zijn, want ze hebben tenslotte vanaf 15.00u de hele tijd uitgezonden, erg dankbaar ben ik ze daarvoor
Active schreef:ashley1 schreef:Zo, livestream is er mee opgehouden. Toch leuk dat ze de ereronde alle 3 te paard en op hetzelfde paard reden als waar ze mee gewonnen hebben.
Toch blijf ik erbij dat ik Fuego ook knettergoed vond en aangezien die (of ik heb een selectief geheugen) geen fouten maakte en Totilas wel, hij dus ook boven Toot had moeten eindigen. Laura is 4e geworden? Zo ff nakijken, zoja, vind ik dat echt zwaar overgejureerd.
Edit: ja 4e.. vond ik het niet waard.
Ik dacht trouwens dat op Ned.1 we rond 15.00u ook maar een half uurtje dressuur kregen en daarna weer hockey? Hebben ze dat dan toch voor ons aangepast?? Zou wel echt super zijn, want ze hebben tenslotte vanaf 15.00u de hele tijd uitgezonden, erg dankbaar ben ik ze daarvoor
Ben ik niet met je eens. Fuego is in de aanleuning echt slecht. Dus hij kan gewoon niet boven Totilas eindigen. En
Active schreef:Sjef zegt dat ze flink aan het scouten zijn voor nieuwe talentvolle paarden. Die moeten voor 1 januari op naam staan toch? Voor de OS?
ceasario schreef:Active schreef:Sjef zegt dat ze flink aan het scouten zijn voor nieuwe talentvolle paarden. Die moeten voor 1 januari op naam staan toch? Voor de OS?
Dat doet ook de Spaanse eigenaar (Juwelier) van Painted Black..
Die heeft een bod op de 2 paarden van Hester.
Maar hij zei nog ff. nee. Wacht ie op Sjef ??