Poeh hé, er zijn niet veel mooie mannen in de dressuursport, maar deze mag er wel zijn hoor. Dat jasje staat hem goed *kwijl*
Ik hoor hier nu ook wat rommelen... Maar geen zorgen, ik zit 'slechts'100+ kilometer van Kralingen vandaan...
youngster schreef:Dressuurgek schreef:deze is ook flink met zn mond aan t rommelenIs ook spanning. Hoef je echt niet voor te trekken. Sommige paarden hebben dat ook als tick.Dat had die van mij dus ook, die kon ook zo heen en weer gaan.(Niet dat ie op dit nivo liep )
Waarom staat er trouwens bij het programma van de nos.nl naast de streamer dat er pas zondag om kwart voor 4 dressuur is???
youngster schreef:Dressuurgek schreef:deze is ook flink met zn mond aan t rommelenIs ook spanning. Hoef je echt niet voor te trekken. Sommige paarden hebben dat ook als tick.ik zeg ook niet dat ie trekt
Ik ben even weggeweest, maar ik begrijp dat het heeft stilgelegen vanwege het weer? Is Adelinde nu al geweest?
... Brons veilig te stellen ... Misschien zilver, wss wat te hoog gegrepen .... Want Engeland heeft een behoorlijk gat geslagen ..Huh wat hebben de Engelsen met zilver en brons te maken?
ayo schreef:Ik ben even weggeweest, maar ik begrijp dat het heeft stilgelegen vanwege het weer? Is Adelinde nu al geweest? Nog niet!
ayo schreef:Ik ben even weggeweest, maar ik begrijp dat het heeft stilgelegen vanwege het weer? Is Adelinde nu al geweest?nope, hierna moet ze...