BigOne schreef:Henk zit niet in de politiek.
thanx Big One..ik dacht dat ff, maar heb voor de zekerheid dat stukje verwijderd (het was alsnog een vraag, maar toch).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
candalisa schreef:Ik vind het vooral het manier van omgaan met kritiek opvallend. Elk verhaal heeft 2 kanten. En in een land vol mensen kan je het niet iedereen naar wens maken. Wat je ook doet of het nu om een bakker gaat die brood verkoopt vind de ene het te taai de ander erg lekker. (Even te vergelijking) daar is niks mis mee.
Je staat achter je product of in dit geval je stichting dus laat mensen maar reageren met kritiek. Als je kan aantonen dat de meerderheid tevreden is hoef je nergens bang voor te zijn toch? Als ik recensies ga lezen bij een hotel of product Ben ik ervan overtuigd negatieve recensies tegen te komen dat is gewoon normaal. Zie ik alleen maar 100x hetzelfde staan van oe ah geweldig ga ik daar toch mijn twijfels bij hebben.
Dit is wat er bij pzb gebeurt elk puntje kritiek of negatieve ervaring wordt weg geveegd. Dit is toch niet nodig als je achter je dienst sta? Dan maak je je rug recht want je gelooft in wat je doet laat ze maar praten. Waarom niet gewoon eerlijk zijn? Als je eerlijk bent komen er ook negative verhalen over paarden die achteraf wat bleken te hebben en hoeven mensen ook niet terug te komen daardoor want ze weten het op voorhand. Waarom niet normale bedragen vragen dus Max €500 zo komen de paarden sneller terecht en heb je plek om andere paarden op te vangen. Mocht het paard dan om welke reden ook terug komen dan heb je hem ook weer snel onder gebracht.
Dan kan je wel zeggen ja de bedragen zijn hoog omdat er zoveel onkosten zijn voor het dier … nee want die onkosten vraag je al aan donaties en hooibaaltjes daarbij hoe sneller een paard naar een nieuwe eigenaar kan hoe minder onkosten je maakt. Als je dit veel doorzichtiger maakt zullen meer mensen achter je gaan staan dat is gewoon een feit.
En als je zoiets bizar vindt dan ben je weer een zeikerd natuurlijk.... ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die er nog nooit van gehoord hebben, een beetje flabbergasted zijn.
MarjanB schreef:Dat innaaien is vrij gebruikelijk hoor op grote stallen. Werkt prima! Ze gebruiken het ook veel bij koeien.
Vind het er heftig uitzien. Ik heb er verder geen oordeel over, maar kan me voorstellen als je daarover post dat er vragen komen.