Jennyj01 schreef:Maar dat zijn het ook he. Duizenden.
Ja maar toch zie je steeds dezelfde foto's voorbij komen.
Meeste dode dieren heeft natuurlijk, buiten de medewerkers van SBB ook niemand gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kajanus schreef:Het is leuk voor de vogels, maar levensgevaarlijk voor de dieren, er zijn zgn kralen gemaakt en een merrie werd door twee hengsten achterna gezeten en van wanhoop sprong ze dwars door al dat hout heen, was afschuwelijk om te zien en gelukkig had ze niks gebroken of zich verwond.
beatje schreef:Maar Capriole als je toch twijfelt aan de juistheid van wat de groepen melden is zelf gaan kijken en niet vergeten ruiken toch de oplossing.Hoef je geen facebook pagina voor te maken of iets.
Ik ben het met je eens dat sommige mensen in de groepen overdrijven.Maar OVP is beslist nog niet in goede staat,en als mensen nu loslaten gaat het alleen maar erger worden en komen er helemaal geen oplossingen en gaan de dieren de volgende winter de zelfde ellende weer te gemoed.
Tallie1979 schreef:Eline, Op het moment dat jij vertrok, ben ik ook afgemeld. Ik kreeg echt een onrustig gevoel van alles wat ik las en het harentrekken en moddergooien wat er gaande is in de groepen. Het gaat al lang niet meer over de dieren, maar over de ego's van individuen.