ProgrammaDay 2 - StartlistBib Time Rider Horse -242 14:53 MILCZAREK Katarzyna EKWADOR -Team MemberPOLAge46Height1.68 mWeight57 KgHorseBreed PHBASex STAge 12Sire HERALDIK214 15:02 SEIERSKILDE Lisbeth RANEUR -Age26Height1.70 mWeight59 KgHorseBreed DWBSex GDAge 13Sire RAGAZZO236 15:11 CORNELISSEN Adelinde PARZIVAL -Team MemberNEDAge33Height1.70 mWeight56 KgHorseBreed KWPNSex GDAge 15Sire JAZZ229 15:20 LANGEHANENBERG Helen DAMON HILL -Team MemberGERAge30Height1.64 mWeight48 KgHorseBreed WESTFSex STAge 13Sire DONNERHALLGround Jury
RoosG schreef:ik word gek van het gehaper, moet helaas Adelinde maar terug gaan kijken.Ff zappen naar Ned 1 daar komt ze als het goed is live
Laura_Zodine schreef:Annemiek80 schreef:Toch fijn dat hij er gisteren wel was voor Ankymaar anky is geen paard he En ze doelde denk ik op skittel, uh Kittel, niet PetersHet was toch echt Patrick Kittel die anky gisteren begeleidde en niet Steffen Peters
als hoeveelste moest Charlotte Dujardin eigelijk? want wil het terug kijken maar op eurovisionsport is dat balkje zolang dat ik haar niet kan vinden:S weet iemand waar ongv ze staat daar.
romy_egmond schreef:waarom staat er in de lijst bij canada nog niksCanada doet niet meer mee als team omdat 1 van de ruiters gediskwalificeerd is
romy_egmond schreef:waarom staat er in de lijst bij canada nog niksCanada heeft geen team resultaat omdat gisteren een ruiter is uitgebeld
romy_egmond schreef:waarom staat er in de lijst bij canada nog niksCanada is uitgeschakeld voor de teammedailles. 1 ruiter is gediskwalificeerd
Cayenne schreef:Hierna Adelinde en Parzival!Yeah ik ben eigenlijk al klaar met werken maar blijf fff hangen