mijn laatste schooldag feest is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; erg lang geleden
Raja schreef:mijn laatste schooldag feest is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; erg lang geleden Dus jij gaat mee als 'ouder'. Jahaa, wij hebben natuurlijk wel begeiding nodig
_Kimmm schreef: mijn laatste schooldag is ook écht al 7 jaar geleden ofzo O!!!Die van mij ook (van de vervolgopleiding na de HAVO dan he, de echte echte allerlaatste schooldag van mijn leven )
_Kimmm schreef: mijn laatste schooldag is ook écht al 7 jaar geleden ofzo En nóg een begeLEider Edit: Genante fout is gewijzigd...
Sodeletuut schreef: Roze! Ik ben echt gek op mijn roze set. O wow!!Dat is pas ROZE!!Doet bijna zeer aan mn ogen
Datjaa schreef:_Kimmm schreef: mijn laatste schooldag is ook écht al 7 jaar geleden ofzo En nóg een begeiler Waar zit jij met je hoofd?
Datjaa schreef:_Kimmm schreef: mijn laatste schooldag is ook écht al 7 jaar geleden ofzo En nóg een begeiler
hahahah, nee geen rijbroeken, gewone broeken bestwel grappig, heb ze bijna nooit aan.. en ook 2 shirts.. xD
Ik had een roze dekje , , maar die heb ik maar aan me stalgenootje gegeven die staat prachtig op haar zwarte friese merrie!
Raja schreef:O wow!!Dat is pas ROZE!!Doet bijna zeer aan mn ogen Dat is ook mijn doel. Mensen verblinden.
Sodeletuut schreef:Datjaa schreef:En nóg een begeiler Waar zit jij met je hoofd? aaaah roze is... veertjes!