Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Telpeva schreef:Stille meelezer
Maar hoe doen jullie dat met de boetes, hoe houden jullie dat vol, doen er mensen doneren oid of hebben enkelen van de mensen die voeren een flinke bankrekening om dat op te vangen?
Donatie pot is bijna leeg. We hebben nu een advocaat die ze gratis gaat aanvechten.. Mocht dat niet lukken, dan om donaties vragen. Ik heb elke voerder duidelijk verteld in her begin dat we ons best doen met boetes, maar dat ze voor eigen rekening kunnen zijn. Iedereen is zich bewust van het risico.
ElCamino schreef:Iedereen kan roepen wat ze willen, en vinden wat je wilt van Cynthia en Annemieke maar doordat zij het allemaal aangezwengeld hebben gebeurt er wél wat! Sinds zij actie ondernemen zijn er meerdere groepen ontstaan en wordt er veel gedaan. Zij zorgden wel voor de nodige aandacht in de media, tvspotjes, telegraaf en de nodige BN-ers etc etc. Dus hen zwart maken vind ik een beetje onnodig.
Helaas melden zich heel veel vreemde types en mensen die niet alles volgen en daardoor verkeerd reageren....ik weet wel dat ze het hart wel degelijk op de goede plaats hebben.
ElCamino schreef:Iedereen kan roepen wat ze willen, en vinden wat je wilt van Cynthia en Annemieke maar doordat zij het allemaal aangezwengeld hebben gebeurt er wél wat! Sinds zij actie ondernemen zijn er meerdere groepen ontstaan en wordt er veel gedaan. Zij zorgden wel voor de nodige aandacht in de media, tvspotjes, telegraaf en de nodige BN-ers etc etc. Dus hen zwart maken vind ik een beetje onnodig.
Helaas melden zich heel veel vreemde types en mensen die niet alles volgen en daardoor verkeerd reageren....ik weet wel dat ze het hart wel degelijk op de goede plaats hebben.
Veulen84 schreef:Er zijn meer varianten dan alleen de standaard kuddes die wij als normaal kennen. In onderzoek zijn er heel veel varianten vastgesteld. Soms afhankelijk van ruimte of voedsel. Vergis je er niet in, deze paarden kunnen gewoon natuurlijk gedrag uitvoeren en zullen dat ook doen.
fransje23 schreef:Ook dat verhaal 9ver die hengst die ergens alleen is en daarom zielig. Volgens mij is dat ook gewoon zoals het in de natuur gaat. Geen kudde en geen kracht om die te veroveren is solitair leven?
Citaat:Net zo overdreven als telkens de foto van dezelfde dode dieren.
Citaat:Net zo overdreven als telkens de foto van dezelfde dode dieren.