Die man (en het paard) verdienen alleen al extra punten vanwege de rotte situatie... Ik vind ze super!
Relaxed schreef:ElineS schreef:Hé, Anita is verdwenen!Die werd maar tot 1730 betaald zeker? Ahahaha Ze mogen dat engelse commentaar dan wel doen.
wat een simpatieke ruiter zeg, hoe hij zijn paard enzo beloond, ik hoop dat de jury er wel rekening mee heeft gehouden..
weet niet paard was nu veel meer gespannen misschien beter voor zijn punten dat hij het eerste deel niet over hoeft te doen
66% is helaas niet goed genoeg... Maar hebben ze niet een pechvogel prijs. Die verdient hij in ieder geval!
Paar forse fouten, maar ga het maar eens doen zo halverwege je proef door natuurgeweld de proef moeten staken en dan gewoon weer even daar verder gaan een half uur later.Van mij had hij een staande ovatie gehad.
* Zwitserland1. Markus Graf, Ronaldo II: 64.696%2. Elisabeth Eversfield-Koch, Rokoko N: 66.155%3. Marcela Krinke Susmelj, Smeyers Molberg: 66.550% 4. Hans Staub, Warbeau: 66.216%Totaal Zwitserland: 198.921